virgo90 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 var inne på www.acne.org. lest mye på siden og produktene som føres her virker utrolig bra. er mange overaskende før og etter bilder! har noen hørt om dette før, eller prøvd det? jeg har prøvd ALT tenkelig mot acne, men ingenting funker. nå gå jeg på MD men føler at alt bare blir verre:( noen tips eller serier noen anbefaler?
rabagast Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hmm, husker jeg leste dette for noen år siden, mener at opplegget inkluderer benzoylperoksid? Ble ikke helt overbevist, så jeg prøvde aldri dette (mye styr). Har selv hatt veldig, veldig god effekt av kombinasjonen BHA+AHA+retinaldehyd - kan ikke bruke BP sammen med retinoider - og nå trenger jeg det ikke heller. De to viktigste produktene jeg bruker er Paula's Choice 2% BHA Liquid og Diacneal fra Avene (retinaldehyd+glykolsyre). Hver av dem koster under en hundrelapp for 2 måneders forbruk. Ellers er det viktig å rense ordentlig og aldri bruke produkter som tetter igjen porene - og det er det dessverre mye som gjør hvis man er disponert for det!
Gjest *lucky* Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hmm, husker jeg leste dette for noen år siden, mener at opplegget inkluderer benzoylperoksid? Ble ikke helt overbevist, så jeg prøvde aldri dette (mye styr). Har selv hatt veldig, veldig god effekt av kombinasjonen BHA+AHA+retinaldehyd - kan ikke bruke BP sammen med retinoider - og nå trenger jeg det ikke heller. De to viktigste produktene jeg bruker er Paula's Choice 2% BHA Liquid og Diacneal fra Avene (retinaldehyd+glykolsyre). Hver av dem koster under en hundrelapp for 2 måneders forbruk. Ellers er det viktig å rense ordentlig og aldri bruke produkter som tetter igjen porene - og det er det dessverre mye som gjør hvis man er disponert for det! Har du et forslag til en rens for oss med hud som fort får tette porer? Og kanskje en god fukt og faktorkrem? Ser at du har litt peiling så jeg spør ivei!!
Gjest *lucky* Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hmm, husker jeg leste dette for noen år siden, mener at opplegget inkluderer benzoylperoksid? Ble ikke helt overbevist, så jeg prøvde aldri dette (mye styr). Har selv hatt veldig, veldig god effekt av kombinasjonen BHA+AHA+retinaldehyd - kan ikke bruke BP sammen med retinoider - og nå trenger jeg det ikke heller. De to viktigste produktene jeg bruker er Paula's Choice 2% BHA Liquid og Diacneal fra Avene (retinaldehyd+glykolsyre). Hver av dem koster under en hundrelapp for 2 måneders forbruk. Ellers er det viktig å rense ordentlig og aldri bruke produkter som tetter igjen porene - og det er det dessverre mye som gjør hvis man er disponert for det! Hvor kjøper du Avene produktene? Fikk lyst til å prøve den rensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå