Gjest Gjest_Marken_* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg begynte på Loette p-piller for en måned siden. De siste to ukene har jeg vært plaget med hodepine og svette under armene. Kan fryse, men allikevel bli klam under armene. Noen som har hatt samme bivirkninger av disse p-pillene. Utrolig irriterende, aldri hatt noen liknende plager tidligere!!
Avalon Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Les pakkningsvedlegget, eller søk på dem på felleskatalogen.no er det bivirkinger som ikke står, kan du ta det opp med legen din. Jeg har selv brukt loette 28, i nesten 3 år, men var heldig, fikk ingen bivirkninger utenom at p-pillene gav meg 4ukers blødninger den siste tiden jeg tok dem.
Ethereal Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg fikk hodepine og en god del andre bivirkninger. Ble så ille at jeg måtte slutte.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg fikk mensen når jeg egentlig hoppet over, noe som ikke har vært noe problem med Diane, Cerazette, Microgynon og Yasmin (ja, jeg har prøvd mange).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå