Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #21 Del Skrevet 9. november 2008 Problemet er jo at svetten må ut like forbanna... Da jeg prøvde aliminiumklorid førte det til at jeg begynte å svette veldig på føttene og ryggen istedenfor. Ikke akkurat ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. november 2008 #22 Del Skrevet 9. november 2008 Kan være du kan merke stor forskjell med alu.klorid Lucy, koster ikke akkurat skjorta sånn at du blir skremt fra å prøve heller.. Hadde nok like stort problem som deg før jeg også, så det har hjulpet på meg Da tror jeg at jeg skal prøve Er jo som du sier ikke akkurat en formue man bruker for å prøve det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. desember 2008 #23 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, tar opp igjen denne tråden jeg.. Kjøpte Aluminiumklorid, og prøvde det natt til i dag. Barberte sist gang under armene lørdag morgen, så burde være lenge nok siden. Jeg tok på endel, men ikke store mengder, etter ca 10 min begynte det å klø og svi veldig, og det fortsatte så til de grader at jeg etter en 45 min helt desperat måtte vaske det av. Har noen av dere reagert slik? De sa på apoteket at huden kunne bli litt irritert, men man burde jo klare å sove med det hvis ikke er jo poenget borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. desember 2008 #24 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg bruker aluminiumsklorid ca. 1 gang i uka eller annenhver uke. Før hadde jeg svetteringer under armene. Ikke store, nei, men store nok til å ikke føle seg komfortabel med annet enn svart tøy. Nå har jeg brukt aluminiumsklorid i noen år, og har null problemer med svetteringer. Jeg dusjer dagen etter jeg har brukt den, og bruker annen deodorant til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. desember 2008 #25 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, tar opp igjen denne tråden jeg.. Kjøpte Aluminiumklorid, og prøvde det natt til i dag. Barberte sist gang under armene lørdag morgen, så burde være lenge nok siden. Jeg tok på endel, men ikke store mengder, etter ca 10 min begynte det å klø og svi veldig, og det fortsatte så til de grader at jeg etter en 45 min helt desperat måtte vaske det av. Har noen av dere reagert slik? De sa på apoteket at huden kunne bli litt irritert, men man burde jo klare å sove med det hvis ikke er jo poenget borte. Jeg tror kanskje at du burde ta på litt mindre. Jeg lar den bare rulle over en gang, jeg. Det holder. Svir litt, men gir seg etter noen minutter. Om det forsatt svir for mye, kan du prøve Yerka. Den er visstnok mildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. desember 2008 #26 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg tror kanskje at du burde ta på litt mindre. Jeg lar den bare rulle over en gang, jeg. Det holder. Svir litt, men gir seg etter noen minutter. Om det forsatt svir for mye, kan du prøve Yerka. Den er visstnok mildere. Får prøve på nytt med enda mindre. Er det lurt å vente noen dager, eller burde det gå fint fordi jeg hadde det på så kort tid i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #27 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor får man tak i yerka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. desember 2008 #28 Del Skrevet 10. desember 2008 Får prøve på nytt med enda mindre. Er det lurt å vente noen dager, eller burde det gå fint fordi jeg hadde det på så kort tid i går? Jeg ville ha ventet i noen dager, slik at huden fikk slappet litt av. Hvor får man tak i yerka? Apoteket, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. desember 2008 #29 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor får man tak i yerka? Tror de selger det på Vita. Og de hadde det på Cubus før, mulig det er der ennå. Om aluminiumsklorid er for sterkt kan du prøve den deodoranten fra Cosmica som er hvit med rød topp. Den hjelper, men ikke like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. desember 2008 #30 Del Skrevet 10. desember 2008 Den hjelper ikke så mye på meg Skal prøve meg med aluklorid om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #31 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har tidligere brukt Yerka. Fikk det rådet å gjøre bomullsdotten fuktig før du tar på Yerka og så stryker du den over armhulen. Da hjalp for meg slik at huden ble mye mindre irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå