Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #21 Del Skrevet 21. juni 2003 Hørte om et annet par som ble utsatt for noe lignende, problemet der i gården var derimot at det tok fem minutter før de oppdaget at faren til jenta var der. Først da ble han distré og fikk det travelt med å komme seg hjem. Vær lykkelig du ikke opplevde det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #22 Del Skrevet 21. juni 2003 Hørte om et annet par som ble utsatt for noe lignende, problemet der i gården var derimot at det tok fem minutter før de oppdaget at faren til jenta var der. Først da ble han distré og fikk det travelt med å komme seg hjem. Vær lykkelig du ikke opplevde det slik. :o :o :o Fy flate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 21. juni 2003 #23 Del Skrevet 21. juni 2003 Herregud så vanvittig flaut!!! Det er vel noe av det flaueste jeg kan tenke meg... Uff.... Men er jo vanvittig komisk også da.. Tror nok du kommer til å le av det når du får det litt på avstad! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2003 #24 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvis jeg fersker en av mine fremtidige barn' date=' så skal jeg le rått og så gå ut av rommet. Og i all fremtid skal jeg nevne temaet når det passer seg bare for å ha det gøy på hans/hennes vegne![/quote'] Konfirmasjonstale, for eksempel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2003 #25 Del Skrevet 22. juni 2003 Hørte om et annet par som ble utsatt for noe lignende, problemet der i gården var derimot at det tok fem minutter før de oppdaget at faren til jenta var der. Først da ble han distré og fikk det travelt med å komme seg hjem. Vær lykkelig du ikke opplevde det slik. Eeeeehh... hvis det tok dem fem minutter å oppdage at han var der... hvordan visste de at han hadde vært der i fem minutter?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. juni 2003 #26 Del Skrevet 22. juni 2003 Eeeeehh... hvis det tok dem fem minutter å oppdage at han var der... hvordan visste de at han hadde vært der i fem minutter?????? Dette blir jo bare eklere og eklere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2003 #27 Del Skrevet 24. juni 2003 For å snu litt på det hele, så har jeg vært ferskeren et par ganger, tror det er flauere! Ferska mor og far engang, da holdt jeg hodet forholdsvis kaldt, og sa "dere koser dere ser jeg!" Før jeg gikk ut igjen. Verre var det å ferske bror, som fikk latterkrampe da jeg kom inn, det gjorde ikke dama hans, for å si det sånn :oops: Da mumla jeg noe om at jeg hadde glemt noe i bilen, og fløy som pokker :o Men alt i alt, så er det jo bare fint at folk har det bra, og det har de jo når de har sex, eller som min kjære mor sa da hun hadde kommet litt til hektene etter ferskinga "Misunnelig nå? Blir vel ikke så mye på deg for tida?" :o Slemme mor, men humor er det beste våpen i sånne situasjoner mener nå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH!! Skrevet 25. juni 2003 #28 Del Skrevet 25. juni 2003 Synes det var en bra setning av din mor Glamourgirl. Jeg og dama ble ferska av bestemor en gang og det var ikke morsomt. Hu skulle levere noe post og jeg satt på kjøkkenet med dama skrevs over meg. Hu gikk fort, men det blikket vi fikk kommer jeg nok aldrig til å glemme. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juni 2003 #29 Del Skrevet 25. juni 2003 svigermoren min skulle bare gi en beskjed til svogeren min og der var han og ei dame han hadde plukket med seg hjem fra fest i full gang. Tro meg, ho banka forsiktig på døra til mannen min da... Tok ingen sjanser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå