Gå til innhold

Pappa kom inn og så oss!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Zoidberg

Hørte om et annet par som ble utsatt for noe lignende, problemet der i gården var derimot at det tok fem minutter før de oppdaget at faren til jenta var der. Først da ble han distré og fikk det travelt med å komme seg hjem.

Vær lykkelig du ikke opplevde det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna
Hørte om et annet par som ble utsatt for noe lignende, problemet der i gården var derimot at det tok fem minutter før de oppdaget at faren til jenta var der. Først da ble han distré og fikk det travelt med å komme seg hjem.  

:o :o :o Fy flate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Herregud så vanvittig flaut!!! Det er vel noe av det flaueste jeg kan tenke meg... Uff.... Men er jo vanvittig komisk også da..

Tror nok du kommer til å le av det når du får det litt på avstad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fersker en av mine fremtidige barn' date=' så skal jeg le rått og så gå ut av rommet. Og i all fremtid skal jeg nevne temaet når det passer seg bare for å ha det gøy på hans/hennes vegne![/quote']

Konfirmasjonstale, for eksempel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Eeeeehh... hvis det tok dem fem minutter å oppdage at han var der... hvordan visste de at han hadde vært der i fem minutter??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Eeeeehh... hvis det tok dem fem minutter å oppdage at han var der... hvordan visste de at han hadde vært der i fem minutter??????

Dette blir jo bare eklere og eklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

For å snu litt på det hele, så har jeg vært ferskeren et par ganger, tror det er flauere! Ferska mor og far engang, da holdt jeg hodet forholdsvis kaldt, og sa "dere koser dere ser jeg!" Før jeg gikk ut igjen.

Verre var det å ferske bror, som fikk latterkrampe da jeg kom inn, det gjorde ikke dama hans, for å si det sånn :oops: Da mumla jeg noe om at jeg hadde glemt noe i bilen, og fløy som pokker :o Men alt i alt, så er det jo bare fint at folk har det bra, og det har de jo når de har sex, eller som min kjære mor sa da hun hadde kommet litt til hektene etter ferskinga "Misunnelig nå? Blir vel ikke så mye på deg for tida?" :o Slemme mor, men humor er det beste våpen i sånne situasjoner mener nå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH!!

Synes det var en bra setning av din mor Glamourgirl.

Jeg og dama ble ferska av bestemor en gang og det var ikke morsomt.

Hu skulle levere noe post og jeg satt på kjøkkenet med dama skrevs over meg. Hu gikk fort, men det blikket vi fikk kommer jeg nok aldrig til å glemme.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigermoren min skulle bare gi en beskjed til svogeren min og der var han og ei dame han hadde plukket med seg hjem fra fest i full gang. Tro meg, ho banka forsiktig på døra til mannen min da... Tok ingen sjanser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...