Gå til innhold

Hva tenner dere av jenta deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er heller litt beskjeden i senga. Tør liksom ikke ta iniativet heletiden. For vet ikke hva han eventuelt kan like og ikke. Vi har vært sammen i 5 månder. Men er alltid han som tar iniativet. Noen ganger kan det gå flere dager mellom sex. Å jeg tør ikke si ifra å sånn. Føler meg teit.

I begynnelsen av forholdet var det kjempe fint. 1-2 ganger om dagen. Vi har vel prøvd det meste. Men grunnen til at jeg er litt beskjeden er vel fordi jeg er 12 år yngre enn han. Å føler meg litt. ehm. Hva skal jeg si. Har kanskje litt mangel på erfaring?! Vet ikke. Jeg er 20 år.

Noen tips om hva jeg kan gjøre? :) Hva liker dere gutta?

Videoannonse
Annonse
Gjest postsekk
Skrevet
Jeg er heller litt beskjeden i senga. Tør liksom ikke ta iniativet heletiden. For vet ikke hva han eventuelt kan like og ikke. Vi har vært sammen i 5 månder. Men er alltid han som tar iniativet. Noen ganger kan det gå flere dager mellom sex. Å jeg tør ikke si ifra å sånn. Føler meg teit.

I begynnelsen av forholdet var det kjempe fint. 1-2 ganger om dagen. Vi har vel prøvd det meste. Men grunnen til at jeg er litt beskjeden er vel fordi jeg er 12 år yngre enn han. Å føler meg litt. ehm. Hva skal jeg si. Har kanskje litt mangel på erfaring?! Vet ikke. Jeg er 20 år.

Jeg har hørt at mange av dem liker at jenta tar initiativ (og kanskje 1 av 100 som ikke liker det), så det kan hende det er så enkelt som det ;)

Du kan jo kanskje snakke med ham om det også, og spørre hva han synes? Sannsynligheten er stor for at kjæresten din ikke nødvendigvis har samme preferanser som mange av de som henger her uansett.

Skrevet

Gjør, eller foreslå, det du har lyst til å gjøre. Det liker nok han og. Verre er det ikke. Må ikke komplisere ting.

Skrevet
Gjør, eller foreslå, det du har lyst til å gjøre. Det liker nok han og. Verre er det ikke. Må ikke komplisere ting.

Gå bak ham og la hendene din glid nedover brystet hans, magen hans og videre mens du visker ham i øret at du har lyst på ham NÅ!

Skrevet

Jeg vet hvorfor du føler deg litt " dum og sjenert " ang. å ta inisiativ til sex : )

PENE PIKER - bør ikke være" for ivrig" til å ha sex ! Minner den gamle sexmoralen oss kvinner om fortsatt i dag, ligger i underbevisstheten vår - - da kan jo gutten / mannen tro man er en skikkelig " grisejente " eller billig .Så i redsel for at han skal tro de værste ting om deg , " eks tenke at du er et ludder , lett på tråden - er det bedre å vente til HAN tar inisiativ - så slipper du føle deg så utrolig " billig " og lett på tråden selv . Er jo desverre det stemplet vi får - fortsatt den dag i dag - om vi er såkalt " frigjordte " og våger ta 1. skritt ovenfor en mann vi er " horny " på : ) Men er synd når du ikke engang våger ta inisiativ ovenfor din egen kjæreste - da er du bra indoktrinert med gammeldags moral og hemninger tror jeg ! Hadde forstått deg bedre om han var en litt " fremmend mann " : ) Jo flere gang du tar inisiativ - jo lettere blir det : ) Er jo en form for " svakhet og avhengighet " en avslører og blottlegger ovenfor en mann - når en må ta inisiativ selv - men de fleste menn liker det veldig veldig .Har selv aldri fått et nei eller avslag : )

Skrevet

Snakket faktisk med han om det i går eller noe. Vi bor sammen da. Da sa han at han synst jeg er mye morsomere når jeg drikker. For da er ingenting tabu. Nå snakker jeg om når jeg er sørpa dritings heller. For til vanlig tørr jeg ikke å springe rundt i bare rompa sånn som jeg gjør i fylla. (Så klart bare når vi er alene :P )

Nå har han sagt at han liker at jeg er sånn. Men våger ikke være sånn. Har alltid hatt veldig dårlig selvtillit. Så det henger igjen. Føler meg ekkel med lyset på å sånt, men gjør det fordi han liker det. Å når han liker det er det lett å tenke: "Han ligger med meg fordi han liker meg. Så våg å vis deg" men det er lettere sagt enn gjort.

Er ikke overvektig eller noe sånt, men gutten min synest det er gøy med nick name som:"Tjokke Dorris, Bolla, Feita" sånne ting. Å det tar jeg automatisk til meg. Så ligger nok litt der og.

Noen som sliter med det samme?

Klarer rett og slett ikke føle meg sexy.

Skrevet
Noen som sliter med det samme?

Klarer rett og slett ikke føle meg sexy.

Jepp, du er ikke alene. Jeg føler meg teit, klønete og usexy i alle situasjoner som har med sex/intimitet å gjøre, og slapper derfor aldri helt av i slike situasjoner. Utrolig slitsomt. :(

Forresten, hvorfor ber du han ikke slutte å kalle deg bolla og feita? Man må kunne snakke sammen om store og små problemer.

Skrevet

Det jeg tenner aller mest på er å se at kvinnen jeg er med blir kåt av meg. At hun bare MÅ ha meg. Helst at hun regelrett kaster seg over meg! ;)

Gjest Betty89
Skrevet

Dette er en tråd til gutter ser jeg. Men da kan jeg svare for typen min :)

Han liker at jeg tar intiativ og gjærne overrasker han med f.eks sexy undertøy

NB! Lav selvtillitt i senga er TURN OFF for gutter....! Ingen gutter vil se en jente som ikke vil vise puppene sine osv :)

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Neste gang du er hjemme litt for ham saa tar du deg et glass vin( eller gjor noe annet som faar deg til aa slappe litt av) sett paa litt musikk som faar deg til aa slappe av. Ta deg en dusj, barber legger, under armer osv. Settdeg ned, send ham en sms " Kom hjem saa fort du kan, jeg venter"... ( eller noe saant)

Ta paa deg sexy matchende undertoy og hoye haereler.... Se deg i speilet. Faa fram dine sexy sider. Ta et glass til med vin ( hvis du drikkker alkohol)... Vent paa ham .... slipp dine hemninger los.

Du ER sexy, han synes du er sexy. Vaer vill han vil elske det!!

Good luck :)

P.S

Jeg har ogsaa alltid vaert snil pike i sengen.

Men ga slipp etter hvert... Du maa bare finne et punkt hvor DU finner det komfertabelt med deg selv, saa tar du det der etter :)

Skrevet

Jaja..

jeg er både vill og vågal og med på det meste, lett orgasme får jeg også i alle stillinger...

men vil noen mann ha meg? NEI.

jeg snakker jo med andre menn

Gjest Betty89
Skrevet

Trist :(

Men utseende har også en del og si da!

Skrevet

Si hysj til ham, sett deg ned på huk, knepp opp buksa hans og la lemmet poppe ut! Deretter åpner du truten og gaper over den.

Hvis du gjør det, så kommer han til å se stjerner og ikke aaane hva som foregår, men jeg garanterer deg at han kommer til å DIGGE det :D

Skrevet
Trist :(

Men utseende har også en del og si da!

Snakker du til meg? Vel. jeg er ikke akkurat flatbrystet. Eller kortbeint. Eller pukkelrygget. Og jeg får ofte høre jeg er vakker.

Skrevet

Jeg vet det er turn off med beskjedne jenter i senga. Men jeg klarer liksom ikke slippe meg løs når han venter på at jeg skal kle av meg. Eller niglaner å sånt. Går ikke. Har litt problemer med det som jeg må jobbe med. Takk for alle svar. Skriv gjerne mer ^^,

Bra med tips. skal prøve de ut.

Skrevet
Si hysj til ham, sett deg ned på huk, knepp opp buksa hans og la lemmet poppe ut! Deretter åpner du truten og gaper over den.

Hvis du gjør det, så kommer han til å se stjerner og ikke aaane hva som foregår, men jeg garanterer deg at han kommer til å DIGGE det :D

Poppe? Trut? :ler: Du fikk nettopp noe som KANSKJE kunne vært sexy til å høres utrolig corny og harry ut.

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Snakker du til meg? Vel. jeg er ikke akkurat flatbrystet. Eller kortbeint. Eller pukkelrygget. Og jeg får ofte høre jeg er vakker.

Viss du er vakker, vågal og vill så vet jeg ikke hva det kan være :lete:

Endret av Betty89
Skrevet

Det er ikke turn-off med sjenerte kvinner. Selvom jeg tenner mer på selvsikkerhet, er det ikke turn-off med sjenanse. Så lenge de ikke bare ligger der og titter i taket da.... Det er bare det at kvinner som tør opp og viser virkelig at de vil ha meg, gjør det lille ekstra med meg.

Det aller beste er når man får full fokus på nytelsen og kun den. Blokker ut alle andre tanker. I allefall alle negative....

Skrevet (endret)

Det er ikke det at ei jente er sjenert som er turn-off. For noen kan det faktisk være turn-on. Men det som derimot er turn-off kommer gjerne som følge av dårlig selvtillit/blygsel: at han får inntrykk av at hun ikke er interessert i ham. Jeg var sammen med ei jente en gang som hadde veldig skjør selvtillit. og selv om hun foretrakk harde tak måtte jeg være veldig forsiktig med å tolke signalene hennes. Det er ikke noe morsomt når dama begynner å gråte når du trenger inn i henne, du føler deg jo som en voldtektsforbryter. Jeg behøver vel ikke si at slikt noe ødelegger stemningen. Og selv om jeg visste at det var hennes selvbilde og tidligere negative erfaringer som hadde skylden, var det jo ikke til å unngå at jeg likevel følte at det var på en måte min feil, og som en konsekvens følte jeg meg selv mindre attraktiv.

Den beste sexen er med hun som er kåt, viser at hun er kåt, og som ville lagt meg ned som et bytte om ikke jeg gjorde det med henne først.

Endret av K.A.
Skrevet

Er ikke det at jeg viser han at jeg ikke vil ha han. For han vet godt at jeg elsker det som skjer i senga. Problemet er at jeg ikke klarer stå fremfor han uten klær uten å føle meg ekstremt teit og dom. Sa det til han i går. Da sa han at jeg bare må gjøre det. Så kommer jeg over det til slutt.

Men saken er at jeg er under en slanke periode der jeg føler meg veldig lite fin. Jeg er 172 cm høy. Veier 64 kg. Bare for å gi dere et bilde. Er ikke ei stygg jente heller. Men er de tankene inni hodet som er problemet. Er igrunn ganske pen. Men liker ikke resten av meg. Å det legger såklart opp en vegg. Veldig slitsom. :S

Sikkert ikke bare meg som har det problemet.

Vil gjerne klare å slippe meg mer løs ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...