Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flyttings
Skrevet

Noen som har brukt det? Skal flytte fra oslo til stavanger, og har ikke mye ting. Alt kan få plass i en stor kassebil.. Har heller ikke slev førerkort, så kan ikke leie egen bil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hvor mye det koster, men jeg tror alternativene dine vil bli dyrere siden du ikke har mulighet til å kjøre selv.

Flytter du forresten i forbindelse med jobb? De fleste selskaper dekker da flyttekostnader :)

Gjest Flyttings
Skrevet
Jeg vet dessverre ikke hvor mye det koster, men jeg tror alternativene dine vil bli dyrere siden du ikke har mulighet til å kjøre selv.

Flytter du forresten i forbindelse med jobb? De fleste selskaper dekker da flyttekostnader :)

Hei og takk for svar :)

Nei, jeg flytter ikke i forbindelse med jobb..

Fant en side med litt forskjellige priser, utrolig dyrt! http://forbrukerportalen.no/test/flyttebyraer

Håper på at en venninne eller kamerat kan hjelpe meg da, ellers får jeg ikke råd til og flytte hjem tror jeg..

Skrevet (endret)

Søk opp på vaskebyråer. de tar gjerne på seg slike oppdrag. Bortkjøring/flytting fra oslo til f.eks trondheim o.l. :)

De er ofte litt billigere enn "rene" flyttebyråer også har jeg sett. :)

Vurdert å leie tilhenger til en som kan hjelpe deg med bil, etc? D\et igjen kan også bli billigere.

Endret av BrunetteBarbie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...