Cowgirl22 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg byttet fuktighetskrem til ansiktet i helga. Har brukt clinique superdefence til dry/combination. Vært veldig fornøyd. Ville egentlig kjøpe den igjen, men fant den ikke. Tror kanskje jeg kjøpte den nye utgaven. Så ganske lik ut, men var "ny og bedre". Noe anti-aging greier. I gårmorres når jeg våknet var jeg varm i hele ansiktet. Var blitt rød og "klumpete" (ru overflate på huden). Kan jeg ha reagert på fuktighetskremen? Hadde brukt denne to dager da dette skjedde. Har noen noen tips til hvordan jeg kan få bort hudproblemet raskt? Har smurt på aloe vera, men er ennå ganske varm og ekkel i ansiktet. Ville dere prøvd kremen igjen etter at huden var fin, eller tror dere det er kremen som har gjort dette? Burde jeg klage på kremen? takker så mye for svar. Sitter her og har mest lyst til å klø meg i ansiktet eventuellt kjøle ned med isbiter.. :s
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg byttet fuktighetskrem til ansiktet i helga. Har brukt clinique superdefence til dry/combination. Vært veldig fornøyd. Ville egentlig kjøpe den igjen, men fant den ikke. Tror kanskje jeg kjøpte den nye utgaven. Så ganske lik ut, men var "ny og bedre". Noe anti-aging greier. I gårmorres når jeg våknet var jeg varm i hele ansiktet. Var blitt rød og "klumpete" (ru overflate på huden). Kan jeg ha reagert på fuktighetskremen? Hadde brukt denne to dager da dette skjedde. Har noen noen tips til hvordan jeg kan få bort hudproblemet raskt? Har smurt på aloe vera, men er ennå ganske varm og ekkel i ansiktet. Ville dere prøvd kremen igjen etter at huden var fin, eller tror dere det er kremen som har gjort dette? Burde jeg klage på kremen? takker så mye for svar. Sitter her og har mest lyst til å klø meg i ansiktet eventuellt kjøle ned med isbiter.. :s Ganske sannsynlig at du har reagert på fuktighetskremen, ja. Ville nok bare vasket ansiktet med kalt/lunkent vann og ikke fortsatt å bruke kremen. Jeg hadde ikke brukt andre produkter hellt, bare ventet til huden "leger seg" selv. Kjøpte rens og krem på The Body Shop en gang, og huden ble akkurat som din. Brukte ikke mer av produktene og kastet dem. Jeg synes du burde klage på kremen, ja. Håper svarene mine hjalp litt
Gjest *lucky* Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg fikk en sånn reaksjon som du beskriver etter å ha brukt en peeling fra Babor. Jeg fikk igjen pengene så gå å klag. IKKE bruk den kremen mer og gå gjerne innom en hudpleier for å få noen gode råd om hva som passer din hud. Clinique har jo rykte på seg for å ha veldig sterke produkter, jeg vil si det er et skikkelig dårlig merke!
rabagast Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Ja, det høres helt klart ut som en reaksjon på kremen du brukte. Clinique er relativt greie med å gi deg pengene tilbake når du reagerer på produktene deres, bare ta den med tilbake dit du kjøpte den. Du bør IKKE prøve å bruke samme krem på nytt, sjansen er stor for at du reagerer minst like ille neste gang.
Cowgirl22 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 problemet er bare at jeg kjøpte denne kremen på parfymeriet på gardemoen. Lite sannsynlig at jeg stikker innom der med det første. Så det blir vanskelig å klage i butikken. Tror dere jeg kan stikke innom en annen butikk som fører samme merke? eller klage via kontakt med clinique i norge. Veldig kjedelig å ha en full krukke med så dyr krem og bare kaste den. Irritert... Var så fornøyd med den gamle kremen jeg hadde!!
Gjest *lucky* Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 problemet er bare at jeg kjøpte denne kremen på parfymeriet på gardemoen. Lite sannsynlig at jeg stikker innom der med det første. Så det blir vanskelig å klage i butikken. Tror dere jeg kan stikke innom en annen butikk som fører samme merke? eller klage via kontakt med clinique i norge. Veldig kjedelig å ha en full krukke med så dyr krem og bare kaste den. Irritert... Var så fornøyd med den gamle kremen jeg hadde!! Send mail med klagen din å spør hva de mener du bør gjøre. Så kan du jo bare sende kremen til dem med posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå