Gjest Gjest1 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Flere enn meg som har blåmandag? Vi stivet oss litt opp før vi dro på byen, og etter en bedre middag, med drink før og etter maten.....rikelig med rødvin til maten,- så gikk turen videre på byen. Jeg har kommet meg hjem på egne ben, og sovnet alene fullt påkledd i min egen seng, men jeg aner ikke hvor jeg var siste timen. Bankkortet i lomma sammen men noen hundrelapper, og en nyåpnet pakke 20 Price fortalte meg at jeg hadde tatt ut penger ett eller annet sted. Måtte sjekke nettbanken i håp om å finne ut hvor jeg hadde dratt kortet.....ok, ser av transaksjonen at jeg har tatt ut penger og kjøpt sigaretter på en bar + sikkert kjøpt meg en øl der. Men jeg har ikke peiling på å ha vært der. Har snakket med de andre som forteller at jeg takket for meg rundt midnatt, så jeg har sikkert bare surret videre på min ferd hjemover. Huff så ekkelt. Håper jeg ikke feilberegner alkoholen så jævlig flere ganger.Tror jeg går å legger meg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå