Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en treningsball hjemme som jeg har kjøpt på G-sport, men problemet er at jeg ikke får blåst den hardt nok opp. Den blir så myk og da har jeg ikke god nok nytte av den.

Jeg har sett at ballene på treningssenteret har hull i ventilen og ikke en propp slik som jeg har på min - er det der nøkkelen ligger? Noen tips til å få den skikkelig hard og fin?

Det er forresten en slik treningsball, men min er gul.

Edit skrivefeil

Endret av Suzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke det er hull i ventilen på ballen på treningssenteret, det ser nok bare slik ut. Har noe lignende på noen av ballene mine. Kan det være materialet ballen er laget av som gjør at den ikke blir ordentlig hard? Vet at det finnes en soft og en hard type. Vet du om ballene på treningssenteret er i samme materiale som din? Hvis ikke er det nok bare å pumpe mer og være snar med å sette i troppen...

Skrevet
Jeg tror nok ikke det er hull i ventilen på ballen på treningssenteret, det ser nok bare slik ut. Har noe lignende på noen av ballene mine. Kan det være materialet ballen er laget av som gjør at den ikke blir ordentlig hard? Vet at det finnes en soft og en hard type. Vet du om ballene på treningssenteret er i samme materiale som din? Hvis ikke er det nok bare å pumpe mer og være snar med å sette i troppen...

Hadde det vært hull så hadde jo lufta kommet ut igjen, men det ser ut som de har en ventil som lufta kan fylles på uten at den forsvinner ut igjen - skjønner?

Det er samme type ball som på treningssenteret jeg har - så det er mulig å få den hardere. HM...

Gjest fra tidligere
Skrevet
Hadde det vært hull så hadde jo lufta kommet ut igjen, men det ser ut som de har en ventil som lufta kan fylles på uten at den forsvinner ut igjen - skjønner?

Det er samme type ball som på treningssenteret jeg har - så det er mulig å få den hardere. HM...

Har treningssenteret samme merke på ballen? Vil det si at det ikke er tropp i den i det hele tatt, men ventil som på en fotball f.eks.? Jeg har tropp på alle mine baller (3 stk), men lufta holder fint likevel, det er tross alt ikke mye luft som forsvinner før en får troppa i? Hva pumper du den opp med da?

Skrevet
Jeg har tropp på alle mine baller (3 stk), men lufta holder fint likevel, det er tross alt ikke mye luft som forsvinner før en får troppa i? Hva pumper du den opp med da?

Luftmadrasspumpe - det er det jeg har - og mener du kanskje propp?

Skrevet
Luftmadrasspumpe - det er det jeg har - og mener du kanskje propp?

Sorry, der snek det seg inn et dialektord ja. Propp, ja. Nei, da er mitt beste tips kompressor, med mindre problemet er at ballen lekker luft.

Skrevet
Sorry, der snek det seg inn et dialektord ja. Propp, ja. Nei, da er mitt beste tips kompressor, med mindre problemet er at ballen lekker luft.

:fnise:

Festlig ord - hm, ja - jeg bør nok få tak i en komrpressor. Har forsøkt å pumope opp hardere i dag og syns den blir rimelig bra - helt til jeg setter meg på den :roll:

Den mister ikke lufta, jeg får den bare ikke hard nok... men takk uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...