Hilda Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vi gifter oss sommeren 2009. Siden vi ikke skal feire jula sammen dette året (for siste gang!) Hadde jeg lyst å gi han en julegave som hadde noe med bryllupet å gjøre.. Hva gir du din forlovede? Noen tips??
eleit Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Oj! God idè å gi noe sånn, må kanskje låne ideen hos deg Men, den var vrien likevel.. Må gå litt i tankeboksen på hva det skulle være..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Mansjettknapper f eks? Eller pensko, skjorte e.l. Det er kanskje litt "kjedelige" gaver noe av det, ettersom det er ting han uansett må ha. Hvis det er bestemte ting han er opptatt av og har ansvar for i forbindelse med bryllupet går det an å tenke i den retningen; kokebøker om festmat, vinbok, LP-er med musikk dere vil spille. Eller en bok om skikk og bruk i festsammenheng, taler eller noe?
angara Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg planlegger å gi ham noe som har med bryllupsreisen å gjøre. F.eks. en reisehåndbok om den byen, og slikt. Men det var jo også det jeg hadde tenkt på i morgengave, så vi får se... (vi pleier å gi hverandre ganske nøkterne gaver, i allefall nå når vi sparer til bryllupet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå