Gjest Gjest_Kaisa_* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Min favoritt sålangt er dette bildet. Sånn ser jula ut i mitt hode. Kan knapt vente til det blir desember sånn at jeg kan bruke den som bakgrunn! Er det noen andre som har fine skrivebordsbakgrunner å dele?
Gjest Gjest_Kaisa_* Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja, og så var det denne da, den synes jeg også er nydelig.
Camilla89 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Bruker alltid bilder jeg selv har tatt som skrivebordsbakgrunn, jeg Skal ta julebilder av hesten etterhvert som skal brukes som bakgrunn Så blir det noen av bikkja også, så jeg kan bytte litt
Lunalu Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Har lasta opp Magentic - og skifter ofte bakgrunn - mange kjempe fine!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Har lasta opp Magentic - og skifter ofte bakgrunn - mange kjempe fine!!! Hva er ulempen med dette da? Hilsen frøken skeptisk-til-alt-som-er-gratis
Alison Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Min favoritt sålangt er dette bildet. Sånn ser jula ut i mitt hode. Kan knapt vente til det blir desember sånn at jeg kan bruke den som bakgrunn! Er det noen andre som har fine skrivebordsbakgrunner å dele? Jeg har et som ikke er så veldig ulikt ditt, nemlig dette. Jeg liker også godt dette.
Lunalu Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hva er ulempen med dette da? Hilsen frøken skeptisk-til-alt-som-er-gratis He he har ikke funnet noen ulemper enda!!!! Kan anbefales!!
Wonders Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 (endret) her skal jeg følge med, for jeg lengter etter det samme jeg. Har googla litt, men er ikke førnøyd ennå. Nå har jeg bare et vinterbilde. link til bilde Img-tag ersatt med link. Se reglerne /Furstina (mod) Endret 10. november 2008 av Furstina
Lise_ Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Har lasta opp Magentic - og skifter ofte bakgrunn - mange kjempe fine!!! Jeg lastet det ned jeg. for tipset
Wonders Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 jeg prøvde å fjerne bildet så fort jeg kom på at dere er bildefrie her på dette forumet, ca 2 sekunder etter at det var postet, men kom da sef ikke inn. Takk for at du fjernet det for meg, furista.
Gjest marihan Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Jeg liker dette bildet Linken fungerer ikke..
Gjest *Ulla* Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Linken fungerer ikke.. Hm... den fungerer når jeg trykker på den :klø:
Gjest Gjest_Julejenta_* Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Min favoritt sålangt er dette bildet. Sånn ser jula ut i mitt hode. Kan knapt vente til det blir desember sånn at jeg kan bruke den som bakgrunn! Er det noen andre som har fine skrivebordsbakgrunner å dele? Hei. Hvordan får jeg lastet ned det bilde du har ? Det er jo kjempe fint
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 Hei. Hvordan får jeg lastet ned det bilde du har ? Det er jo kjempe fint Det er bare å åpne linken, høyreklikke på bildet og velg "lagre som" så lagrer du det i en lur mappe på dataen din.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Hm... den fungerer når jeg trykker på den :klø: Kanskje det har med cookies eller noe sånt å gjøre? Når jeg trykker på linken blir jeg videresendt til denne siden: http://www2.searchresultsdirect.com/parkin...cbfb48ae7f8f2ee
Gjest Squill Skrevet 31. oktober 2009 #17 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg liker dette bildet, jeg Gleder meg til jeg skal ha det som bakgrunn 1. desember! http://www.photosfan.com/images/christmas-...ouse-near-1.jpg
Gjest Miam Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 Åh, så mange koselige Må se om jeg finner meg et flott et jeg også!
Ella_Grey Skrevet 1. november 2009 #20 Skrevet 1. november 2009 JEg kommer til å ha en av disse - tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå