Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Kan ikke si annet en at jeg anger noe jævlig... regner med å få grov kjeft fra folk flest, men gjort er gjort hva bør je ggjøre nå, vurderer å si i fra til han hav som hente(er nokså ærlig av meg) eller bør jeg la det hele støve bort? Pokkern hvor man driter seg ut av og til
Barbie Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Hadde MIN søster gjort sånt mot meg,hadde jeg aldri tilgitt henne! Hva i helvete var det som gikk av deg da? :o Sånt gjør man ganske enkelt ikke. Synes du skal fortelle ham det jeg.. Så vet han hvor han har deg hen! -Og HENNE også..
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #3 Skrevet 14. juni 2003 ... er et knull ... en kvelds spenning viktigere enn å svikte di egen bror??? Alle gjør mye rart i fylla, men det topper det meste!! Tror du bør fortelle han det slik at han vet hvem han øser av sin kjærlighet til ...
Gjest Kinga Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Dette var det man definitivt kaller ulurt på pent. Støver det bort for så å tørkes støv igjen av ved en senere anledning, sitter du ihvertfall i møkka. Ærlige deg får velge mellom to onder: - Fortelle og ta støyten. - Ikke fortelle og ta en eventuell støyt senere (som sikkert blir enda værre enn førstnevnte), mens du lever i uvisshet om når ting eventuelt kommer for dagen og med dårlig samvittighet. Vel, ustyrtelig glad det ikke er meg Vibeke
Rapitap Skrevet 14. juni 2003 #6 Skrevet 14. juni 2003 Ja, vær ærlig. Fortell det NÅ med en gang til din bror. Du får stå ved 'straffen' du får.....det er din lærepenge uansett hvor vondt det er nå. Det er straffen......
Maxine Grey Skrevet 14. juni 2003 #7 Skrevet 14. juni 2003 Fy skam deg. Du har allerede sviktet din bror. Du har nå to valg: 1. Holde kjeft, og bli spist innvendig av din egen dårlige samvittighet. 2. Fortell, og ødelegg forholdet ytterligere. Spørsmålet er: Kan du bære dette resten av ditt liv alene? *** Det du gir ut, kommer tilbake til deg. ***
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2003 #8 Skrevet 14. juni 2003 Jeg ser du innser det selv, men dette var tvers i gjennom råttent gjort av både deg og dama! Er du tøff nok til å ligge med dama hans, bør du være tøff nok til å fortelle ham det også!
Leo Skrevet 14. juni 2003 #9 Skrevet 14. juni 2003 Støtter Vibeke i at dette absolutt var ulurt!!! Jeg synes imidlertid du skal la det støve ned og forsøke å glemme hele greia! Ikke så mye som tenk på støvtørking de neste 50 årene! Hvis du forteller ødelegger du kanskje livet til tre mennesker og det var det sikkert ikke verdt!
Gjest Fuglehue Skrevet 14. juni 2003 #10 Skrevet 14. juni 2003 Fysj for en tosk! Ja det ordet beskriver deg, jeg kunne aldri tenkt å ligge med bestevenninna mi mens hun var sammen med min bror fordi 1. Jeg er ikke bifil 2. DET ER SLEMT!!! Men over til hva jeg ville gjort, pakk sammen og flytt langt vekk, om du ikke er gammel nok, er iallfall alderen din 1% unnskyldning for det du gjorde.
Fat Sally Lee Skrevet 14. juni 2003 #11 Skrevet 14. juni 2003 Glem hele greia, og be til Gud om at det ikke kommer frem senere... Som man reder ligger man, og nå ligger du TYNT AN! Du er R Å T T E N! Tenk om noen hadde gjort det samme mot deg? jeg blir såsintsåsintsåsint!
Gjest Vega Skrevet 14. juni 2003 #12 Skrevet 14. juni 2003 Bedritent. For din brors skyld bør du tape munnen. Du får bære det. At han i tillegg har en bedriten dame, er hans sak. I alle fall ikke ditt ansvar å bidra til noe mer. Det som kan skje om din bror får rede på dette, er at han mister tillit til absolutt alle - og det kan være drepen for hans framtidige forhold - han kan oppleve å bli mistenksom og sær. Får håpe ikke dama sier noe da... Nå har du rotet deg opp i - vel. Vet ikke om du skal si noe. Men jeg ville holdt kjeft. Sier hun noe, har du i alle fall prøvd å skåne ham. Da får du ta støyten når det evt. kommer opp.
Skusla Skrevet 14. juni 2003 #13 Skrevet 14. juni 2003 Fy skam deg :fy: Har du ikke gjort nok?? Hvorfor såre broren din med å fortelle det, for å lette din egen samvittighet??? Nei, jeg vil ikke råde deg til å fortelle det. DU får selv leve med samvittigheten din, å la broren din leve i uvitenhet om hvor en råtten bror og dame han har. Det er like dårlig av HENNE som av deg.. Hva TENKTE dere på??? Du har sveket din bror på det groveste, og det hjelper IKKE at du angrer deg nå, gjort er gjort. Mange råder deg til å fortelle det, men det gjør IKKE jeg. Å om dama hans velger å fortelle det, så er det opp til henne. Da får du ta straffen din som mest sannsynlig blir at han kutter kontakten med deg. La han være i fred. Hold deg unna han og LANGT unna dama hans framover!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #14 Skrevet 14. juni 2003 Kan ikke si annet en at jeg anger noe jævlig... regner med å få grov kjeft fra folk flest, men gjort er gjort hva bør je ggjøre nå, vurderer å si i fra til han hav som hente(er nokså ærlig av meg) eller bør jeg la det hele støve bort? Pokkern hvor man driter seg ut av og til Hvorfor skriver man at det er ei dame som har skrevet dette? Jeg tolker det som det er en gutt/mann....broren! Kanskje man burde lese bedre før man i det hele tatt slenger med leppa...har noe med å ha noe oppi topplokket.
Gjest Kinga Skrevet 14. juni 2003 #15 Skrevet 14. juni 2003 Gjest, det tror jeg alle har fått med seg, men mannen hadde nødvendigvis sex med damen, ikke sant. Dermed var han ikke alene om å svike sin bror. Vibeke
Gjest randabergmann22 Skrevet 14. juni 2003 #16 Skrevet 14. juni 2003 Ikje ta det så tungt, det e dama hans som er det største svinet, hadde hun ikje låge me deg så hadde hun gjort det me någen andre. Men det var jo ikje så jævla lurt av deg. Men det e jo b edre at du knulla hu enn en vilt fremmed, så fikk iallefall en han kjenne någe ut av d.. Forklar han at du har avslørt hvilket "ludder" han er sammen med
Gjest Kinga Skrevet 14. juni 2003 #17 Skrevet 14. juni 2003 Randabergmann22: Du får det til å høres ut som om han har gjort sin bror en tjeneste. Fascinerende hvordan man kan rettferdiggjøre sine handlinger med ren idiot-logikk. Vibeke
Maxine Grey Skrevet 14. juni 2003 #18 Skrevet 14. juni 2003 Ikje ta det så tungt, det e dama hans som er det største svinet, hadde hun ikje låge me deg så hadde hun gjort det me någen andre. Men det var jo ikje så jævla lurt av deg. Men det e jo b edre at du knulla hu enn en vilt fremmed, så fikk iallefall en han kjenne någe ut av d.. Forklar han at du har avslørt hvilket "ludder" han er sammen med Unnskyld? Denne visa ER BARE ALT FOR GAMMAL!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #19 Skrevet 14. juni 2003 Dette er noe av det verste jeg hører!!!!!!!!! Tenkte du med feil hode, eller er dere forelsket i hverandre? Hvis det bare var seksuelt begjær finnes det overhodet ingen unnskyldning for dette! :oops: Det finnes da andre kandidater omkring deg, gjør det ikke..... Dessuten har du vel en hånd ......? Er det følelser med i bildet, syns jeg så absolutt at du må fortelle dette til din egen bror!!!!!!!! Men jeg tenker egentlig at broren din fortjener å få vite hva slags mennesker han har rundt seg uansett..... :x .så han kan ta et valg på grunnlag av hva som faktisk har skjedd!!!! Det fortjener han nå. Ikke gjør noe forsøk på å styre din brors liv, ved å være stum som en østers! Vær ærlig, og fortell han hva som har hendt. Både til ditt eget beste, og for hans beste. Men jeg tipper at basert på hva du har gjort mot han, så er du altfor feig til å gjøre det: Du er nok desverre for feig til å gjøre opp for deg som en voksen mann!!!!!!! Jeg føler med din bror som har sånne svikefulle mennesker rundt seg!
Bridget Skrevet 14. juni 2003 #20 Skrevet 14. juni 2003 Dette er mildt sagt noe av det mest svikefulle og totalt hjerneløse jeg har hørt om....! Men jeg tror kanskje det kan være lurt å fortelle det til din bror - for din brors del. Sannheten har det med å komme for en dag før eller senere uansett, og jeg tror det er bedre for din bror å høre det fra deg enn at dama kanskje skal kaste det i fjeset på han under en krangel eller lignende - eller enda verre; dama betror seg til noen venniner som ikke klarer å holde munn og broren din får høre det igjen av noen helt andre... Du har rota det til noe forferdelig - da får du bare rydde opp igjen så godt det lar seg gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå