Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Del Skrevet 2. november 2008 hvor lenge hadde du funne deg i å være i den kjipe mellomfasen?? bare lurer på om jeg virkelig har noe å bekymre meg over eller om det er vanlig at det tar litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. november 2008 #2 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) hvor lenge hadde du funne deg i å være i den kjipe mellomfasen?? bare lurer på om jeg virkelig har noe å bekymre meg over eller om det er vanlig at det tar litt tid... Jeg var der nettopp, for meg skar det seg selvfølgelig Umulig å si noe om hvordan det går med deg da, men det kan jo gå bra Endret 3. november 2008 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2008 #3 Del Skrevet 3. november 2008 Kjipe mellomfasen?? Når er den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Del Skrevet 3. november 2008 Kjipe mellomfasen?? Når er den?? Det har vært oppe noen tråder om den her før. Det er tydeligvis noe som oppstår før man vet om man er kjærester eller ikke. Aldri vært borti den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Del Skrevet 3. november 2008 hvor lenge hadde du funne deg i å være i den kjipe mellomfasen?? bare lurer på om jeg virkelig har noe å bekymre meg over eller om det er vanlig at det tar litt tid... Dette er litt lite info til å gi noe råd. Men har inntrykk at at mange som bruker begrepet mellomfase er de som hopper til køys veldig raskt, og så blir de gående og lure på om han bare er ute etter en ting. Hvis man vil ha et seriøst forhold og slippe "mellomfase" kan det lønne seg å vente litt til man er sikker på hva man selv og han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. november 2008 #6 Del Skrevet 3. november 2008 Dette er litt lite info til å gi noe råd. Men har inntrykk at at mange som bruker begrepet mellomfase er de som hopper til køys veldig raskt, og så blir de gående og lure på om han bare er ute etter en ting. Hvis man vil ha et seriøst forhold og slippe "mellomfase" kan det lønne seg å vente litt til man er sikker på hva man selv og han vil. Mellomfasten vil være der uansett. Den starter ved første daten og slutter når man har erklært seg som kjærester. Det har ingenting å si om man har hatt sex eller ikke, men en god indikasjon i hvertfall basert på egne erfaringer er at om jeg er i tvil om han er intressert så er det ganske sikkert at han ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Del Skrevet 3. november 2008 Mellomfasten vil være der uansett. Den starter ved første daten og slutter når man har erklært seg som kjærester. Det har ingenting å si om man har hatt sex eller ikke, men en god indikasjon i hvertfall basert på egne erfaringer er at om jeg er i tvil om han er intressert så er det ganske sikkert at han ikke er det. Jeg visste ikke at en erklæring var nødvendig. Handlinger sier vel ofte mer enn ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. november 2008 #8 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg visste ikke at en erklæring var nødvendig. Handlinger sier vel ofte mer enn ord Handling eller erklæring går vel for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #9 Del Skrevet 4. november 2008 er det en kjip fase?syns det er den mest spennende perioden jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #10 Del Skrevet 5. november 2008 er det en kjip fase?syns det er den mest spennende perioden jeg da Amen, gi meg en varig sånn fase - så kanskje jeg også skal vurdere å sjekke opp noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #11 Del Skrevet 5. november 2008 Kan man noen gang føle seg sikker? Plutselig har man snakket med en annen mann og da er alt slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullet76 Skrevet 5. november 2008 #12 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg misliker den mellomfasen. Ja ting er veldig spennende og nytt, men også frustrerende fordi man ikke vet hvor man står. Vil han det samme, føler han det samme.... Har kun opplevd denne fasen som lang en gang, og det forholdet var veldig mye frem og tilbake... Med min kjære var denne mellomfasen over på under to uker :rødme: Endret 5. november 2008 av gullet76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå