Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 noen som har sjekket de ut??? hva syns dere??
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 noen som har sjekket de ut??? hva syns dere?? maxfactor sin inneholder SKREMMENDE mye glitter så det er uaktuelt. maybelline må du ikke spørre meg om men kan ikke tenke meg det er noe spesielt bra
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Max Factor har talkum som første ingrediens i tillegg til bismuth og parabener, så ja helt uaktuelt!!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 litt off topic men kan legge til at jeg bruker l'oreal solpudder S1(samme serie som foundation; true match), synes den er kjempe bra. ser naturlig ut og gir fin glød. man må bare passe på å ikke ta for mye på (gjelder vel de fleste solpudder) forøvrig ingen glitter i...
Gjest a Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 maybellines mineralfoundation funker veldig fint! huden har blitt betraktelig mye finere etter at jeg begynte med denne. Har også prøvd IsaDora, men den likte jeg ikke. Fikk nesten ikke noe pudder ut av esken, hullene var for små. Maybellines er helt perfekte, fordeler veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå