Gå til innhold

Hjelp med utro kone

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mars_*
Skrevet

Hallo!

For tre uker siden var kona på julebord med jobben.

Hun drakk seg fullstendig sanseløs, og våknet med en kollega.

Hun kom hjem ved 11-tiden dagen etter, helt oppløst i tårer, og i en tilstand av fullstendig sammenbrudd. Hun innrømmet alt umiddelbart.

Jeg tilgav henne. Hun har blitt bedre, men hun er blitt utrolig klengete. Helt nymfoman, klarer ikke å slutte å fortelle hvor takknemlig hun er. Jeg vet hun elsker meg, men denne takknemligheten har gått litt for langt. Jeg prøver å jobbe med et prosjekt på fritida.

Hvordan kan jeg få henne til å ta det litt roligere, uten å stikke en kniv i hjertet på henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo!

Hun kom hjem ved 11-tiden dagen etter, helt oppløst i tårer, og i en tilstand av fullstendig sammenbrudd. Hun innrømmet alt umiddelbart.

Jeg tilgav henne. Hun har blitt bedre, men hun er blitt utrolig klengete. Helt nymfoman, klarer ikke å slutte å fortelle hvor takknemlig hun er. Jeg vet hun elsker meg, men denne takknemligheten har gått litt for langt. Jeg prøver å jobbe med et prosjekt på fritida.

Hvordan kan jeg få henne til å ta det litt roligere, uten å stikke en kniv i hjertet på henne?

Hun er oppspist av dårlig samvittighet, å trenger å vise deg at hun angrer, at det er deg hun vil ha. Kanskje hun har et stort behov for å vise deg at det er DEG hun vil ha.

Fortell henne det på en pen måte :) At du skjønner at dette har gått innpå henne, men at du har tilgitt henne, og skjønner at hun er takknemlig, men at dere kan leve som normalt nå? At du ikke ønsker at dette skal forandre noe mellom dere, og at dere skal gå tilbake å ha det som før?:) Høres ikke det ut som en ide? Uten å såre for mye?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

kast henne ut. Eller er du en slik tøffel at du ikke greier det

Skrevet

Hehe... for en skjønn skapning du må være! Dama har angst i flere vinkler. Og tror neppe på deg om du sier at det E R greit. (Det hadde pinadø ikke jeg heller gjort) Men pass deg for at hun blir så vrak til slutt at HUN gjør det slutt, fordi hun ikke kan tilgi seg selv for å ha gjort dette mot deg...

Utover det så får du jo bare forsette å si at det er greit, saken ute av verden. Om du mener det. :jepp:

Skrevet

Her er det mennene som stadig er utro som svarer, de som ikke kan tilgi selv. De som klager over pupper og mus til damene, så ikke vet jeg hvem som er pingle gitt. Mange av dere menn som går inn på Kg forakter og sender kvinnen gale signaler om hvor ekkel hun er. Syns kanskje det er på tide at dere finner dere et eget forum hvor dere kan beklage dere til, slik at vi kan få mer fri

Hun trenger litt tid til å få bekreftet at du har tilgitt, snakk med henne. Syns ikke du skal være redd for å såre henne, jeg ville sagt at hun må la deg få spillerom, ellers så blir du kvalt

Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Seriøst? Vær litt mann da. Jeg synes det er tragisk hvor underkuet endel menn har blitt i dagens samfunn. Først av alt. Hun gjør det vi menn synes er det verste, ligger med en annen mann. Derretter våkner hun med verdens dårligste samvittighet og for å slippe dette ubehaget dytter hun dritten over på deg i stedet. Og nå er du redd for at hun skal føle seg avvist hvis du sier at hun blir klengete. Du skylder ikke henne noenting.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet
Hallo!

Jeg må si at disse julebordene tar mer og mer av....julebord i begynnelsen av oktober, kan jo nesten slå de sammen med sommerfesten da jo :ler:

Skrevet
Hallo!

En følelse jeg får:

Det er et eller annet i innlegget ditt som ikke er troverdig. Dessuten blir det ikke arrangert julebord i begynnelsen av oktober. Firma-weekend ja, men ikke julebord.

Jeg tror du underholder dg selv med å kødde/trolle med oss.

Skrevet

Vis henne tillitt og gjør noe for henne som viser at du enda elsker henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...