Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Men vet ikke hvilken jeg vil ha:) Har hatt en sånn messing stjerne, men nå skal sønnen min få ha den i vinduet på rommet sitt til advent, så da trenger jeg en ny. Tror kansje jeg har lyst på en sånn i papp, men vet ikke om noen fine, kan noen hjelpe meg å finne? Trenger ikke være rød, bare den er fin:)
Essie_ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg er kjempefornøyd med min adventsstjerne. Den er i rødt glass og er til å sette et telys inni. Det er så koselig å tenne det! Kjøpte denne hos Indiska for et par år siden. Tviler på at de har den fortsatt, men de har nok noen fine adventsstjerner i år også.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg er kjempefornøyd med min adventsstjerne. Den er i rødt glass og er til å sette et telys inni. Det er så koselig å tenne det! Kjøpte denne hos Indiska for et par år siden. Tviler på at de har den fortsatt, men de har nok noen fine adventsstjerner i år også. sikkert fin den, men tenkte på sånne papp stjerner... en venninne av meg har en jeg syner er så koselig, men den er laget av bast eller no sånnt naturmateriale, brun med lyskjede på...slettes ikke så værst den heller:)
zilje_k Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg kjøpte verdens fineste advensstjerene i fjor!! Av papp, i gull Og den kan jeg bare brette sammen igjen når den skal pakkes bort til neste jul. Kjempefin og veldig praktisk!! Men den kjøpte jeg på Gjøvik da... Terje Nilsens belysning.. Så vet ikke om det hjelper noe...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg kjøpte verdens fineste advensstjerene i fjor!! Av papp, i gull Og den kan jeg bare brette sammen igjen når den skal pakkes bort til neste jul. Kjempefin og veldig praktisk!! Men den kjøpte jeg på Gjøvik da... Terje Nilsens belysning.. Så vet ikke om det hjelper noe... Har sett noen sånne gull pappstjerner på nettet nå, veldig fine ja:)
mmmSjokolade Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Åhlens og Living selger også fine pappstjerner hvis du har de kjedene i nærheten.
Gjest Gjest_Julejenta_* Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Åhlens og Living selger også fine pappstjerner hvis du har de kjedene i nærheten. Skeidar har mange forskjellige papp julestjerner i år. Finnes i hvite, gull og sølvfarget. Flere størrelser også faktisk. Vet ikke hvor du bor, men Skeidar Gjøvik har menge fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå