J.K. Rowling Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vel, "plutselig" er feil ord. Men før var jeg pæreformet, og selv under graviditet la jeg på meg mest rundt hoftene/baken. Men nå er det magen som eser ut, jeg ser jo ut som jeg er gravid i 6 mnd. Hva kan være grunnen til dette? Og hva bør jeg gjøre for å rette det opp?
Gjest StoreSky Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Sånn med meg også! Det vil si, jeg har samme vekt som før, men magen er større - det mener buksene hvertfall... Men når jeg tenker meg om så har jeg fått en mer stillesittende jobb, begever meg mindre, bærer mindre på jobb. Spurte legen om jeg begynner å bli gammel og derfor merker endringer, men sååå gammel var jeg ikke. (jeg er 32 år) Så for meg er det vel rett og slett det at jeg beveger og bærer mye mindre som er årsaken. Med andre ord bare enda en grunn til å trene og gå masse tur... urk!
Gjest Løve66 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Det er nok dessverre slik at med alderen legger det seg på magen hos oss jenter. Akkurat fra hvilken alder er jeg usikker på - 32 hørtes litt tidlig ut - men likevel; alderstillegget legger seg helst på magen og enda verre; det kommer ofte selv om vi ikke hverken spiser mer eller er mindre aktive enn tidligere. Må nok bare kompenseres ved å tilpasse inntaket og aktiviteten deretter. Ikke alltid like gøy hvis man tidligere ikke er vant til å trene eller har måttet ta hensyn i matveien, men.... Det er ikke for sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå