Gå til innhold

En jeg flørter med.. Liker han godt! men hva er han ute etter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Litago_*
Skrevet

Er på flørteren med en venn av en venn på tredje uka, som jeg ikke kjenner godt, men har snakket litt med nå og da. (jeg er 31 år og han er 34 om det spiller noen rolle)

Vi har en flørtende tone, med hint av sex.. skriver ting(mail/msn/melding) uten å skrive det, om dere skjønner ;). Vi har snakket sammen på tlf et par ganger, der han har sakt han vil invitere meg på middag når han har fått pusset opp kjøkkenet, vet han holder på med det nå.

Men jeg liker han godt, og kunne faktisk tenkt på han som et kjæreste emne. :)

Er bare redd han er ute etter en ting, siden det blir en slik tone mellom oss.

Er det noen av dere som evt. har vært i en lignende situasjon og at det har utviklet seg til et forhold, selv med en slik undertone i starten?

Kjenner jo jeg blir veldig nysgjerrig på han, og har mer lyst på han. Men er redd jeg som jente legger mer i det enn han. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til deg hvor raskt dere går frem. Jeg ville takket ja til middag og bare tatt det derifra. Du merker fort hvor han vil. ;) Og hvis han bare er ute etter et "løst" forhold og du et "fast" forhold så ville jeg styrt unna for å slippe å bli såret. :)

Gjest Gjest_Litago_*
Skrevet
Det er opp til deg hvor raskt dere går frem. Jeg ville takket ja til middag og bare tatt det derifra. Du merker fort hvor han vil. ;) Og hvis han bare er ute etter et "løst" forhold og du et "fast" forhold så ville jeg styrt unna for å slippe å bli såret. :)

Jeg er bare litt redd forventningene blir så høye, at han forventer at ting skal skje den kvelden..

Selv har jeg hatt dårlige erfaringer med gutter som har kuttet kontakten etter "det" har skjedd.. Men andre ganger har jeg møtt gutter som ikke er sånn "på", som gjør at jeg mister interessen (liker at gutta er frampå).

Ønsker bare at en kar skal være sånn "på" OG ville noe mer.. Det beste er jo å være kjærester med noen å ha den kjemien.

Har jo vært i et sånnt forhold tidligere, så jeg vet det går. Men har htt flere dårlige erfaringer etter han.. Derfor er jeg skeptisk til at han er sånn på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...