Gå til innhold

Spiral som "stikker" mannen....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjærsten min har flere ganger nå kommentert at han "er borti" spiraltråden som henger ut av skjeden når vi holder på i en speisell stilling...

Dette er jo litt slitsomt - med tanke på at det er ubehagelig for ham - og at jeg samtidig elsker den stillingen....

Noen som har vært borti det samme?

Jeg skal inn nå og skifte spiralen (har hatt den der i 4 år) og kommer nok til å høre med dem om dette er et "vanlig" problem...

Men lurer også litt på om det er andre her som har vært borti lignende...?

SUKK....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg - fikk legen min til å klippe trådene så korte som mulig og det ordnet sakene ;)

Skrevet

Hadde samme problemet vi også, men det ordnet seg for når trådene ble klippet :jepp:

Lykke til :)

Gjest Elastica
Skrevet
Ja det har jeg - fikk legen min til å klippe trådene så korte som mulig og det ordnet sakene ;)

Akkurat det skjedde med meg også - som igjen førte til at legen ikke klarte å ta den ut igjen. Jeg måtte til gynekolog, og da ordnet det seg. Men det var over gjennomsnittlig ubehagelig. Om jeg får si det rett ut.

Skrevet

Er den en grunn til at man etter 3 år, begynner å "stikke" mannen?

Det har ikke vært noe problem før hos meg, inntil nylig. Har hatt spiralen der i ca. 3 år.

Skrevet

Henger ut av SKJEDEN? Altså helt på utsiden? Så lange skal ikke trådene være.

Ta deg en tur til legen og klipp trådene, som flere her sier. Eller sjekk hvertfall at spiralen er på plass.

Jeg opplevde det samme og da sto spiralen helt nedi livmorhalsen og jeg var blitt gravid :/

Skrevet

Den henger ikke på utsiden...

Men den henger lavere nå, en når den ble satt inn.

Skrevet
Den henger ikke på utsiden...

Men den henger lavere nå, en når den ble satt inn.

Den kan faktisk flytte på seg, men jeg tror jeg hadde tatt en sjekk for det kan være at den sitter feil.

Skrevet

Dersom den plutselig begynner å stikke lang tid etter at den ble satt inn, så vil jeg anbefale at du tar en sjekk.

Hos meg begynte den også å stikke - og det viste seg at spiralen var på tur ut. Den satt i allefall ikke der den skulle, og gav ikke sikker beskyttelse

Skrevet

Shit.....

Ringer legen ASAP!

Dere jenter..... :dagens-rose:

Skrevet
Kjærsten min har flere ganger nå kommentert at han "er borti" spiraltråden som henger ut av skjeden når vi holder på i en speisell stilling...

Dette er jo litt slitsomt - med tanke på at det er ubehagelig for ham - og at jeg samtidig elsker den stillingen....

Noen som har vært borti det samme?

Jeg skal inn nå og skifte spiralen (har hatt den der i 4 år) og kommer nok til å høre med dem om dette er et "vanlig" problem...

Men lurer også litt på om det er andre her som har vært borti lignende...?

SUKK....!

Å ja :Nikke:

Sånn hadde vi det også. Mannen min hilste på spiralen hver gang vi hadde sex. Jeg trodde trådene var for lange, men da jeg var hos legen, var trådene så korte at det var så vidt legen fikk spiralen ut :overrasket: Så spiral var visst ikke greia for oss. Alle er jo ulikt skapt, så det sier seg jo selv at en spiral ikke kan passe alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...