Gå til innhold

kommer jeg alltid til å være singel?

Gjest Gjest_silja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silja_*

Hallo dere...

Jeg er ei jente i begynnelsen på 20 årene som virkelig sliiiter big time med mannfolk :|

For det første, har jeg aldri hatt noen kjæreste. ALDRI! Ikke en gang da jeg var 14 år, når alle de andre sprang rundt og hadde noe på gang med noen. Slik var ikkje jeg. Jeg hadde bare helt andre ting å drive på med... :sjenert:

For det andre, ja... jeg er JOMFRU. Og det begynner nesten å bli litt flaut når jeg er så "gammel". Jeg kjenner faktisk ingen som er det, på min alder. Jeg har rotet rundt med diverse mannfolk i fylla, så det er ikke det at jeg ikke har hatt sjangsen. Det har bare aldri skjedd. I edru tilstand skjer det aldri noe da, merkelige greier...

Jeg føler veldig ofte at jeg ikke får helt kontakt med mannfoka. Får ikke helt i gang samtaler, og greier ikke å slappe helt av. Så da greier jeg vel å skremme de vekk. Jeg har nok ikke verdens største selvtillit heller, men jeg har så jeg greier meg på andre måter. Det er bare i situasjoner med mannfolk at det skjærer seg så grusomt. Det bør vel nevnes at jeg har flere kjempegode venninner, så heelt uten sosiale antenner kan jeg heller ikke være? :klø:

Det som er rarest og teitest av alt, er at det må jo nesten være personligheten min de ikke liker. Og det plager meg litt, for den kan jeg desverre ikke gjøre noe med. Jeg ser ganske OK ut (tror jeg i allefall). Er sånn midt på treet, ikke stygg, men heller ikke sånn veldig fin. Jeg kjenner iallefall jenter som er mindre pene enn meg, som har supre kjærester. Så da er det nok måten jeg er på, som er problemet mitt.

Jeg vet ikke helt hva jeg spør dere om egentlig, tips eller råd til hvordan man får tak i en brukandes kjæreste kanskje? Eller vordan jeg skal oppføre meg rundt mannfolk. Vet ikke jeg :sukk:

Hvordan har det seg at nesten alle rundt meg er i et forhold, eller holder på med noen, uten om MEG? jeg er så møkkalei av å være den som alltid er singel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Det er ikke sånn at du ikke kan forandre personligheten din. Du er ikke født med en personlighet du er dømt til å ha resten av livet. Jeg har forandret meg masse selv, men det krever tid og hardt arbeid. Jeg er sikker på at du også kan få det til. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ikke tenke slik du har begynt å tenke; at det er noe galt med personligheten din. Eller deg, generelt. Det er flere enn du tror som aldri har hatt kjærste, og når det gjelder sex, vel - du er bare litt sent ute. (Skjønner jo godt at du gjerne vil oppleve det, da :ler: ).

Det er ikke så sensasjonelt og fælt som du skal ha det til dette her, i andres øyne mener jeg. Noe annet at du selv mener at det burde skje noe, selvfølgelig, det skjønner jeg godt ;) Men det ligger ikke 'synlig' utenpå deg at du ikke har opplevd kjærlighet i et forhold, så gå inn for å være deg selv og tenk på deg selv som attraktiv, så finner du nok en gutt du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_emma_*

Når du virkelig trives med deg selv, og er fornøyd med livet ditt, vil menn se det på lang avstand. Og lite er så tiltrekkende som glade og fornøyde mennesker.

Ikke se på menn som MENN, men som mennesker. Jeg hørte et eller annet sted at man skal tenke på menn som potensielle venner og ikke potensielle partnere, da begynner man sikkert på en mer avslappet og utvunget måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må vel hilse på deg siden vi seiler med samme båt (men jeg er mann). 22 år og har ennå ikke hatt kjæreste (eller sex for den saks skyld). Tildligere var jeg alt for sjenert og ble i så måte "tiltaksløs" dersom en jente skulle vise tendenser til å like meg. Har endret meg veldig nå, på alle måter, og håper at det skal kunne føre til noe mer.

I det siste har jeg hatt noe gående med en jente, men nå virker det som om det kanskje har dabbet av til et vennskap...noe som setter meg tilbake til square 1 igjen. Men det å være med henne har virkelig gitt mersmak, og jeg lengter virkelig etter noen å være sammen med, den nærheten. Virker som om _alle_ har (eller i det minste har hatt i perioder) kjæreste, og da føler man jo at en kjæreste er ganske uoppnåelig. Du skjønner vel sikkert hva jeg mener.

Men samtidig er det veldig viktig å ikke tenke sånn. Tenk på deg selv som attraktiv, og ikke som "normal, men ikke stygg". Mange jenter som ikke er klare over hvor pene de faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silja_*

Så gøy at dere svarte da :)

Jeg tror ikke at grunnen til singellivet mitt er relatert til utseende. Det har lite med det å gjøre tror jeg. Jeg får bare ikke den kontakten, greier ikke å bli godt nok kjent med menn, sånn at de skal like meg. Selv kan jeg bli forelsket eller betatt ganske kjapt. Uten å kjenne personen spess godt. Da er det ganske dritt å vite at denne personen DRITER i meg, og sannsynligvis ikke vet hva jeg heter en gang. Tragisk ja? Jeg vet det :fnise:

Anyway... Jeg beundrer virkelig dere som har/har hatt kjæreste. Dere vet noe som jeg ikke vet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke aleine, føler mye av det samme som deg bare at jeg er gutt... :-p

Men vil ikke si at jeg har sjarmert så mange jenter i det hele tatt, dvs ytterst få. Nå synes jeg det er noe kjipt å være singel, er lissom noe som mangler her i livet. Dessuten trur jeg hadde hatt godt av å hatt ei jente... føler en blir litt "spesiell" når en er singel, litt sånn sær, kanskje tar så mye hensyn og tar ikke så godt hint. Dette fører jo også til at det er vanskeligere å få ei jente... huff ond sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mathilde_*

Hei TS!

Kjenner meg såå igjen i det du skriver. Trodde jeg var den eneste jeg!

Jeg er en jente på 22 år og har aldri hatt kjæreste. Ikke en gang i nærheten! Er også jomfru.. Den eneste i vennegjengen, og den eneste jeg vet om.

Har rota en del med gutter, så slik som deg: har hatt sjansen, men det har bare ikke blitt sånn. Ikke vet jeg, redd eller noe. Og nå har jeg jo blitt så gammel, at det bare blir vanskeligere med åra! Hehe.

Har mange venner og bekjente, men er nok den som snakker minst kanskje, hehe. Selvom jeg ikke er spesielt sjenert, så vet jeg ikke alltid hva jeg skal si. Og dette gjelder spesielt gutter!! Så jeg tror gutter syns jeg er meget uinteressant. Utsendemessig er jeg litt i øvre sjiktet tror jeg. Så personligheten er problemet her også!

Håper inderlig en dag å treffe en jeg liker, som liker meg tilbake :)

Jeg er nemlig mester i å forelske meg i gutter jeg ser her og der. De aner selvsagt ikke hvem jeg er, men jeg føler jo at jeg kjenner dem og liker dem veeeldig godt! Må slutte med sånt tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silja_*

Åh så deilig at jeg ikke er den eneste jenten som har det sånn!! Synd å si det, men nå ble jeg nesten litt lettet :ler: Vi burde starte en klubb eller noe... :skaal:

Dumme mannfolka... Hvorfor forstår de ikke at de må gjøre hele jobben selv? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme mannfolka... Hvorfor forstår de ikke at de må gjøre hele jobben selv? :sjenert:

Dumme mannfolka kvinnfolka... Hvorfor forstår de ikke at vi begge kan ta litt initiativ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt/mann 20 her

Det at du forsatt er jomfru ser jeg kun på som positivt faktisk, for da er jeg sikker på at du ikke har "tøset rundt", noe som jeg personlig finner lite tiltrekkende.

Er singel selv, og har så og si alltid vert det selv utenom noe sånn småtull her og der.

Viss du finner deg en gutt du liker, vis interesse. Er ikke alle guttene som vil gjøre all jobben selv.

Men du kommer nok til å finne deg en! Jeg trodde aldri jeg skulle finne den rette for meg, men hun har jeg endelig funnet! Nå må bare hun finne meg... :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

"Har mange venner og bekjente, men er nok den som snakker minst kanskje, hehe. Selvom jeg ikke er spesielt sjenert, så vet jeg ikke alltid hva jeg skal si. Og dette gjelder spesielt gutter!! Så jeg tror gutter syns jeg er meget uinteressant. Utsendemessig er jeg litt i øvre sjiktet tror jeg. Så personligheten er problemet her også!"

Noen gutter (f.eks. meg) liker jenter som ikke snakker så mye, og jeg synes at stille jenter er veldig interessante!

"Det at du forsatt er jomfru ser jeg kun på som positivt faktisk, for da er jeg sikker på at du ikke har "tøset rundt", noe som jeg personlig finner lite tiltrekkende.

"

Er helt einig med dette her, er selv jomfru og allerede 25år.. (men er også litt redd jeg også)

"Men du kommer nok til å finne deg en! Jeg trodde aldri jeg skulle finne den rette for meg, men hun har jeg endelig funnet! Nå må bare hun finne meg..."

Dette gjelder også for meg, den rette for meg har jeg funnet, men hun kanskje enda ikke meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere...

Jeg er ei jente i begynnelsen på 20 årene som virkelig sliiiter big time med mannfolk :|

For det første, har jeg aldri hatt noen kjæreste. ALDRI! Ikke en gang da jeg var 14 år, når alle de andre sprang rundt og hadde noe på gang med noen. Slik var ikkje jeg. Jeg hadde bare helt andre ting å drive på med... :sjenert:

For det andre, ja... jeg er JOMFRU. Og det begynner nesten å bli litt flaut når jeg er så "gammel". Jeg kjenner faktisk ingen som er det, på min alder. Jeg har rotet rundt med diverse mannfolk i fylla, så det er ikke det at jeg ikke har hatt sjangsen. Det har bare aldri skjedd. I edru tilstand skjer det aldri noe da, merkelige greier...

Jeg føler veldig ofte at jeg ikke får helt kontakt med mannfoka. Får ikke helt i gang samtaler, og greier ikke å slappe helt av. Så da greier jeg vel å skremme de vekk. Jeg har nok ikke verdens største selvtillit heller, men jeg har så jeg greier meg på andre måter. Det er bare i situasjoner med mannfolk at det skjærer seg så grusomt. Det bør vel nevnes at jeg har flere kjempegode venninner, så heelt uten sosiale antenner kan jeg heller ikke være? :klø:

Det som er rarest og teitest av alt, er at det må jo nesten være personligheten min de ikke liker. Og det plager meg litt, for den kan jeg desverre ikke gjøre noe med. Jeg ser ganske OK ut (tror jeg i allefall). Er sånn midt på treet, ikke stygg, men heller ikke sånn veldig fin. Jeg kjenner iallefall jenter som er mindre pene enn meg, som har supre kjærester. Så da er det nok måten jeg er på, som er problemet mitt.

Jeg vet ikke helt hva jeg spør dere om egentlig, tips eller råd til hvordan man får tak i en brukandes kjæreste kanskje? Eller vordan jeg skal oppføre meg rundt mannfolk. Vet ikke jeg :sukk:

Hvordan har det seg at nesten alle rundt meg er i et forhold, eller holder på med noen, uten om MEG? jeg er så møkkalei av å være den som alltid er singel :(

Registrer deg på f.eks nettby og gjør det helt tydelig at du er singel og på leting, jeg kan garantere at du vil få henvendelser. Dette gjelder selvsagt kun for dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_tonje_*

Takk og lov for dette innlegget TS!!

Jeg er en 24 år gammel jente som sliter med samme problemet. Jeg har aldri hatt kjæreste og har kun hatt sex en gang i fylla...så teller ikke.

Jeg klarer ikke å slappe av når jeg omgis med nye ukjent gutter. Tror de synes det er veldig vanskelig å snakke med meg siden jeg er stille og virker avvisende. Jeg vil jo ikke virke sånn ,men jeg er vel bare usikker på meg selv. Man må vel bare jobbe med seg selv. Enkelt i teorien, men vanskeligere i praksis. Det er ikke mye gøy når man føler seg unormal.

Men TS du skal vite at det er flere enn vi tror som er i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer den ovenfor. føler det sånn selv. stille dermed uintresant, muligens avvisene (som jeg selvfølgelig absolutt ikke vil være..) og usikker..:/ noen måte å snu trenden på?...vært sånn altfor lenge. e nå 20 år, og ganske lei egentlig. vet hvem fyren i mitt liv er, men sånn som det er nå har jeg ingen sjangs:/

har faktisk vurdert hypnoterapi...skal vist hjelpe på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silja_*

Veldig tydelig at vi er flere i denne situasjonen da. Godt, for da føler jeg meg ikke fullt så unormal likevel! Rart at at man ikke hører så mye om det egentlig... Det er vel rett og slett litt tabu. Man hører jo både titt og ofte om mannfolk som ikke greier å forholde seg til jenter, og det er jo greit. Men svæært sjelden at man hører noe om vårt problem :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_tonje_*
signerer den ovenfor. føler det sånn selv. stille dermed uintresant, muligens avvisene (som jeg selvfølgelig absolutt ikke vil være..) og usikker..:/ noen måte å snu trenden på?...vært sånn altfor lenge. e nå 20 år, og ganske lei egentlig. vet hvem fyren i mitt liv er, men sånn som det er nå har jeg ingen sjangs:/

har faktisk vurdert hypnoterapi...skal vist hjelpe på sånt.

Hypnoterapi? Hmm...kanskje noe for meg også?

Liker en gutt selv...men slik jeg er må vel han ta iniativet til alt. Det går han sikkert ganske fort lei av, så da er det bedre å bare la være å date han. Dumt å tenke sånn...men kan ikke noe for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tonje_*
Hva er hypnoterapi da? :huh:

Tenker meg at det går ut på å hynotisere bort usikkerheten. Hadde jo vært fantastisk hvis det var mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er i begynnelsen av 20-årene selv, og trodde også at det "bare" var meg som aldri har hatt kjæreste og fortsatt er jomfru.. :sukk: melder meg inn i "klubben" :5:

Jeg synes det er fint å vente med sex til man finner en man har FANTASTISK god kjemi med. Jeg vil aller helst vente med sex til jeg finner han jeg vil dele resten av livet/gifte meg med fordi det er en veldig nær og intim ting å dele. Men jeg begynner å lure på om det er en ganske urealistisk ønskedrøm dette her.. :sukk: aner ikke hvor mange gutter som tenker sånn. Det hadde vært flott å finne en gutt som hadde delt de tankene (eller i det minste respektert det). Jeg føler meg ofte kjedelig og stille, og det er kjipt. :sukk: Noen gutter snakker jeg bra med og har en vennskapelig dialog med. :skravle:

Men det dumme er at det aldri blir mer enn det.

Det er uansett bra å vite at man ikke er alene om dette. :jepp:

Og trådstarter: ikke gi opp håpet! Prøv å tenke positive tanker om deg selv og SMIL (ja jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men verdt å prøve)!

Endret av mystery_forest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...