Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest millizzz
Skrevet

Som de er nå, og som de var for 10 år siden? eller 5 år siden....

Hadde du lange, men nå er de ikke så spesielt lange før?

Jeg hadde laange vakkre, men etter 5 år så er de bare... helt vanlig.. sikkert fordi jeg har brukt mascara nesten hver j** dag...

Hvis det er noe å fortelle om vipper, dems pleie, hva er best for de, hva er forferdelig for de (limen, når du setter på falske f.eks?) Fortell fortell :)

Lenge leve øyenvippene våre <3

hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkt over det der jeg også. hadde det akuratt sånne før (det er vel noen år siden), nydelige tykke, lange øyenvipper. men nå er de heller korte, vertfall normale... utrolig kjedelig. men det er vel sånn som går i sykluser. håret vokser jo i sykluser på 7 år har jeg hørt, tynnes deretter ut. men tror det er individuekt hvor mye man merker til det. mascara og stadig 'priking' på de hjelper nok heller ikke. har seriøst vurdert å slutte med mascara. det er jo bare en vanesak. etter noen uker har man selv og andre vendt seg til det og man ser vanlig ut...:P

har hørt om et vistnok vidundermiddel som skal hjelpe på veksten.. et naturmiddel, litt delte erfaringer om det husker jeg. det er en studn siden så husker ikke hva det heter men skal prøve å finne ut av det;)kanskje verdt ett forsøk...

Skrevet
tenkt over det der jeg også. hadde det akuratt sånne før (det er vel noen år siden), nydelige tykke, lange øyenvipper. men nå er de heller korte, vertfall normale... utrolig kjedelig. men det er vel sånn som går i sykluser. håret vokser jo i sykluser på 7 år har jeg hørt, tynnes deretter ut. men tror det er individuekt hvor mye man merker til det. mascara og stadig 'priking' på de hjelper nok heller ikke. har seriøst vurdert å slutte med mascara. det er jo bare en vanesak. etter noen uker har man selv og andre vendt seg til det og man ser vanlig ut...:P

har hørt om et vistnok vidundermiddel som skal hjelpe på veksten.. et naturmiddel, litt delte erfaringer om det husker jeg. det er en studn siden så husker ikke hva det heter men skal prøve å finne ut av det;)kanskje verdt ett forsøk...

hadde mye lengre før.søren og så teit:( Mine øyenvipper har også "delt" seg også på en måte nå, utrolig kjipt.

Skrevet

Ja, for ikke så lenge siden fikk jeg kompliment for de lange vippene så de er lange og tette. Men jeg bruker likevel mascara hver dag. Jeg bruker aldri vannfast mascara.

Skrevet

fant flere produkt som de hevder skal gjøre vippene lengre, fyldigere, tettere ol. noen virka mer serisøe an andre..

Revitalash Eyelash Conditioner (135 $ på makemeheal.com, muligens billigere andre steder) dyrt er det så det bør ha en viss effekt.

søk på review på google så ser du hva folk mener.

Skrevet

Eller Mavala Double-Lash som koster rundt 100-lappen på Strawberrynet som jeg selv kan gå god for at virker helt utrolig bra!

Skrevet

jeg har fine øyenvipper uten mascara, men liker veldig godt å gjøre dem mer fyldig med mascara.. Nå er jeg bare i begynnelsen av tyveårene så håper de holder seg noen år til

Skrevet

Min mor mistet øyevippene av maskara hun. Var ikke så flink å fjerne den, og hadde vannfast, samt følsomme øyner.

Men jeg føler jeg har kortere enn jeg hadde, selvom de enda er tykke og svarte. (mistet litt fargen på tuppene syns jeg)

Skrevet

Har egentlig ikke inntrykk av at vippene er blitt dårligere av mascara. Derimot blir de dårligere med alderen :snurt:

Mine er fortsatt like lange tror jeg, men er ikke sånne tette børster som jeg hadde en gang

Skrevet

Noen som har positiv erfaring med å bruke lashprimere og/eller mascaraer som en kan sove med som skal gjøre vippene lengre?

Skrevet

Jeg har brukt mascara hver dag i 15 år, og har fortsatt lange, tykke vipper.

Jeg bruker kun kvalitetsprodukter, både mascara og sminkefjerner.

Jeg har aldri lagt meg med sminke på, selv ikke når jeg kommer hjem småbrisen langt ut på natta.

Jeg spiser sunt, har enormt å si for hår og hud.

Jeg bruker aldri vannfast mascara.

Skrevet

Jeg har ikke merket noen endring. Er 25 år, og bruker sminke (inkludert mascara) svært skjelden.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har, som mange andre her, altid hatt lange og mørke vipper. fikk også komlement for det for en stund siden :hjerte:

Men, de har faktsk blitt tynnere og litt skadet etter bruk av mascara (har bare brukt mascara i ca 5 år av mitt 19 år lange liv)

jeg merket det spesielt etter en uke i syden med vannfast mascara, da falt det faktisk av en del vipper og det dannet seg mellomromm!

Er litt redd for å bruke mascara etter dette, så jeg bruker heller bare eyeliner jeg, til fest er det dog mascara :)

Skrevet
Jeg har brukt mascara hver dag i 15 år, og har fortsatt lange, tykke vipper.

Jeg bruker kun kvalitetsprodukter, både mascara og sminkefjerner.

Jeg har aldri lagt meg med sminke på, selv ikke når jeg kommer hjem småbrisen langt ut på natta.

Jeg spiser sunt, har enormt å si for hår og hud.

Jeg bruker aldri vannfast mascara.

Jeg har brukt mascara i bare litt over et år. Er 18 og begynte med det litt seint. Har lange, tykke vipper, men det skulle vel bare mangle siden jeg er så ung... Bruker ikke noen spesielt dyr mascara, men er flink til å fjerne mascaraen om kvelden :)

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg begynte med mascara tidlig, 13-14 års alderen, er nå snart 21. Mine har holdt seg like lange, fine og sorte. Jeg er ikke flink til å fjerne sminke. Men jeg har aldri brukt vannfast mascara, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...