Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 17 år og uuutrolig sjenert! Da spesielt i forhold til gutter (ps. har aldri hatt kjæreste før) :sukk:

I er halvt år nå har jeg vært forelska i en som jobber i dagligvare butikken her jeg bor og han smiler alltid og sier hei til meg. Jeg har veldig lyst til å få i gang en samtale og kansje spørre han ut. Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram, det er så irriterende for jeg begynner å skjelve og får ikke ut et ord når jeg ser ham! Også har jeg så lyst til å bli bedre kjennt med han, før det er forsent:)

Har dere noen forslag på hvordan jeg kan gå fram?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Neste gang du betaler, legg ved en lapp med telefonnummeret ditt og skriv; Hei, lyst å ta en kaffe? Ring meg ;)

Gjest virvelvind
Skrevet
Neste gang du betaler, legg ved en lapp med telefonnummeret ditt og skriv; Hei, lyst å ta en kaffe? Ring meg ;)

oooooo, den er fin :D

Skrevet

Ikke dumt det med den lappen nei ;) Og, er du redd for å gjøre det, så tenk sånn her: I cant loose what I never had :D Du taper ingenting på det!

Skrevet

ja takk, det var en god idé (skal se om jeg tørr, da) :biggrin:

Skrevet

Du kan jo også spørre om prisen på en vare (fks. på epler, siden fruktdiskene er veldig uoversiktlig på prising) Så kan du kanskje småprate litt, om hvor lenge han har jobbet der og slikt. så kan du neste gang spørre om noe annet enn jobb, som familie ol. Da blir du på en måte sakte men sikkert bedre kjent med han. Du kan jo også handle rett før stengetid og spørre om dere skal finne på noe etter jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...