Gjest gjest i dag Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 I går kom jeg over en fangruppe på facebook som satte meg litt ut. Det er en fangruppe der min stefar som er alkoholiker blir "hengt ut" (i mine øyne) av drikkerkompiser i 20 års alderen. Det ligger festbilder der han rett og slett ser for jævlig ut, disse kommenteres med latter. Alle disse henger ofte der på fest, halvparten av dem er i slekt med ham. Ble helt satt ut jeg.. Dette er bestefaren til min datter, min stefar og en mann jeg en gang i tiden hadde stor respekt for.
Gjest *Mim* Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Så ekkelt! Vet han om disse bildene selv? Kan du snakke med noen av de som har lagt dem ut, vil de skjønne at det ikke er ok?
Gjest Miley Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Så trist Er det kanskje mulig å ta kontakt med de som har startet gruppen for å få den slettet?
Gjest Asj Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Nei fy søren. Går det ikke ann å melde det, da? "Klage på denne tråden" eller noe lignende? Dessuten ville jeg skrevet til de som laga gruppa,om å be de holde seg for god for dette asj for en sak
lompa80 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 det går an å raportere gruppa for å ha brutt reglene. Det er nemlig ikke lov å angripe personer på det viset. Og jeg tviler på at stefaren din har sagt ja til at bildene skal legges ut på nett..
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 det går an å raportere gruppa for å ha brutt reglene. Det er nemlig ikke lov å angripe personer på det viset. Og jeg tviler på at stefaren din har sagt ja til at bildene skal legges ut på nett.. Ja, det er strengt forbudt å legge ut bilder av mennesker som ikke gir samtykke! Og det kan man rapporte på facebook! Ganske mange mennesker legger daglig ut bilder som de egentlig ikke har lov til å legge ut der! mitt inntrykk av reglene så skal man spørre personene man legger ut bilder av om det er greit på forhånd - men dette er jo få av oss så firkanta på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå