Gjest Fortvilet :( Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Dette er litt komplisert og det er sikkert mange av dere som tviler på at det går osv. Alt jeg trenger er noen råd . Jeg har snakket med en fyr i Amerika siden September i fjor og vi har planer om å møtes i Oktober. Vi har snakka i timesvis hver enestedag siden Sept. Jeg har vært så sikker på at jeg elsker han helt opp til litt siden. Jeg gleder meg lissom ikke like mye til å møte han som jeg har pleid før. Vi planla at jeg skulle komme over i November eller Desember, så jeg har venta ganske lenge allerede, så jeg har gått over tanken at jeg kan jo ikke glede meg som en unge for alltid. På mandag dro han vekk for å være i basic training da, skal være borte i 6 uker. Jeg venta at det kom til å bli hjerte skjærende vanskelig (litt overdramatisk jeg vet, men det er sånn jeg vanligvis er), men jeg har hatt det helt ok. Jeg har felt noen tårer men jeg har ikke savna han halvparten så mye jeg trodde. Og siden jeg ikke har reagert etter 'fasiten' så har jeg begynt å tvile om jeg føler noe for han. Er det noen som kan si noe i det hele tatt om situasjonen min?! :cry: Jeg er så fortvila for jeg vil jo føle alt for han. Han er den mest utrolige fyren jeg noengang har kjent.
Gjest vampie Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 det er lett å treffe utrolige personer på internett, jeg har truffet flere. flyttet til et annet land til en av disse... mitt råd er å droppe denne fyren. let videre. du finner nok en annen enda mer utrolig fyr innen et halvt år og ganske sikkert en som også bor i norge... MEN du er vel forelska i denne fyren og vil ikke ta mine gode råd men IKKE flytt dit... la ham flytte til deg.... du vil lengte hjem noe helt forferdelig! og helst burde han kommet på besøk til deg!!! finn dere internettkjærester fra samme land som dere selv bor i er mitt beste råd!!!!
Sisilie Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Det skal vel noe til å holde liv i dette "forholdet" absolutt hele tiden - som til nå bare har foregått på mail/chat? -ettersom jeg har forstått. Det er jo ups and downs IRL også. Siden du har investert så mye av deg selv i forholdet- og han i deg- så synes jeg at dere skal møtes- bare for å få avkrefte/bekrefte om dette er noe å satse på videre. Det ER forskjell på internett og RL!! Men kanskje du kan foreslå at han kommer til deg istedet??- Bare en tanke som slo meg.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Møtes i et 3. land, eks London eller københavn? Han har vel virket spennende, men tror det er smart å ha møtt folk face to face før man avgjør noe som helst.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Å droppe han er ikke noe jeg vil. Kunne egentlig ikke falle meg inn . Jeg skjønner jo at det er mange utrolige folk å møte, men jeg vil jo gjerne satse på det her. Vil ihvertfall ikke droppe han FØR jeg har møtt han for å se om det faktisk er no der. Og å flytte til Amerika har jeg allerede hatt planer om, hehe. Har vilt det siden jeg er liten og nå kjenner jeg en del folk (utenom han også) der og så. Han ville kommet å besøke meg men han kommer til å være i Air Force i fire år framover og får ikke forlatt landet før til neste år. Og jeg orker ikke vente ennå lenger nå. Ja, vi møttes på internett, Sisilie. Har chatta og holdt kontakten over tlf.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Hvis du stoler nok på han, syns jeg du burde dra å treffe han. Se han face to face og tilbringe noen dager sammen. Desverre er det ikke alltid det blir det samme etter at man har sett hverandre, men det kan jo også selvfølgelig bare klaffe fullstendig også. Men før du bestemmer deg for så veldig mye mer, syns jeg du bør treffe han. Jeg heller hadde nok ikke orka vente enda et år før jeg fikk treffe han pga at han ikke kan komme til deg. Da hadde jeg også tatt turen over.. Ønsker dere lykke til jeg! :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Tusen takk, angeleyes :D. Jeg skal være der i 87 dager faktisk . Vi har allerede blitt enig at hvis det ikke er noe der så skal vi hvertfall forbli venner .
Skusla Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Vet AKKURAT hva du mener.. Da jeg var i USA for tre år siden, falt jeg for en mann. Vi var mye sammen der borte, og ble veldig forelsket. Da jeg kom hjem, ringte vi hverandre hver dag. Sendte laaaange emailer og savnet hverandre fryktelig. Så begynte vi å planlegge at han skulle komme på besøk osv. Etter noen mnd'er følte jeg at hver gang vi snakket om at han skulle komme på besøk, kjente jeg at jeg ikke hadde så lyst til at han kom Telefonene ble sjeldnere. Å da han dro til Mexico på ferie sammen med to kompiser, savnet jeg ikke å prate med han... Det gikk gradvis over. Jeg klarer ikke avstandsforhold, og Norge-USA er aaaaltfor langt unna. Det er ikke bare å dra bort dit en helg. Du må finne ut hva du føler, og handle ut i fra det. Om du ikke føler så sterkt for han lenger, så si fra til han... Det er vel det eneste rådet jeg kan gi deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå