Gjest Gjest_marianne_* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 vet ikke hva som skjer med håret mitt. har begynnte å falle av masse hår i det siste... tar flytende b- vitaminer og ølgjærtabletter for å få håret til å vokse fortere. vil la langt hår.. har vel gjort dette i ca 2 månder nå. tar i tillegg proteiner (ca 25 gr) for det også skal være bra for hårveksten. lurer på om det er det som kan forårsake hårtapet?! ..isåfall veldig rart synes jeg. men når jeg plutselig mister så mye begynner jeg jo å lure.. det hjelper ihvertfall for hårveksten. mistet mye hår de siste dagene, ser dette spesielt når jeg har dusjet. håret som ligger i kummen. har ellers halvlang, ganske tykt hår. (??)
Ciara Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Er du stresset? Det har jeg mistet hår av. Ellers må jeg si at det er lett å la seg bedra når man ser i sluket. Jeg hadde kortere hår lenge, og da jeg begynte å få lengre hår ble det oså mer i sluket. Skvatt et par ganger før jeg innså at det var fullstendig logisk.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 resser ikke spesielt tror jeg. tar egentlig livet med ro som student;) hehe.. merka det først når jeg begynte å bruke head&shoulder shampo.. vet ikke om det kan være det, eller proteinet rett og slett.. tar det kun annenhver dag nå. bruker for det meste butikk shampoer samt redken leave in treatment som e gO'! har jo mistet masse hår før også da, sett det i hårbøsten feks... kanskje det er det at jeg er mer obs på det nå som jeg prøver å få det lengre.. må kanskje gå til innkjøp av kerastase som skal hjelpe mot hårtap. lest her inne at det funker. vil helt slippe langt og pistrete hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå