Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei alle sammen! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje bare å lette litt på alle tankene mine. Har en samboer som har mange venninner som han holder kontak med gjennom msn(som ikke gjør noen ting, så lenge jeg kan stole på han). Men for noen uker siden sendt han et wink eller hava det heter, et kyss, mens jeg satt ilag med han, og lurte på hvem han sendte det der til. Nei bare en venninne. Så lurt jeg på om det var vanlig at han pleide å sende slikt til venninnene sine, men det var visst første gang han gjorde det. Nå i denne uken fikk jeg en skikkelig vond magefølesle på at det var noe gale. For han har virkelig hatt en del kontakt med denne venninnen sin i det siste. Og han har aldri snakket noe særlig om henne før. Denne uken tok så klart nysgjerrigheten kontroll over meg (absolutt ikke stolt over det) og sjekket msn samtalen mellom de to. Lest ikke alt, men nok til at jeg ble kvalm og følte meg svikta. Der det var både hjerte kyssing og smasking og at han ikke måtte glemme daten de skulle ha... Og da fant eg ut at eg ikke ville lese mer... Kanskje jeg ble redd for at det skulle stå enda verre ting der... Jeg har snakket med han om det, men ikke nevnt at jeg var inne og leste på samtalen de hadde. Men håpte at kanskje han ville nevne det litt sjøl. Nevnt og at jeg synst det var ubhaglig at han sendte det kysset til ho, men han svarte bare at det var sjelden han gjorde slikt. Og han nevnte og at han var blitt invitert på besøk til henne, men da kunne jeg så klart være med. Detter er ei dame han har kjent veldig lenge, men ikke har hatt kontakt med på lenge. De fikk kontakt for ca 6 mnd siden. Det jeg lurer på er om jeg kanskje overdriver, at dette bare er noe helt uskyldig. Mine venninner mener at jeg ikke overdriver, men kanskje vi er litt gamledagse på slikt område. For jeg kunne aldri gjort noe slikt mor han. Men han har ikke snakket mer med henne i løpet av helgen, som jeg vet hvertfall. Prøvde og å snakke med han om utroskap gjennom nettet, men vet ikke om jeg fikk han til å skjønne hva jeg mente. Men ga beskjed om at jeg hadde null toleranse for slikt, både i virkligheten og gjennom nett. Ble nå visst langt dette her. Men kanskje dette er helt uskyldig, og kanskje noen her kan hjelpe meg litt. Er det meg som overdriver, og mine venninner??
Lissi Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Date og kyssing høres ikke bra ut! Jeg hadde nok lest alt når jeg først var i gang, slik at jeg fant ut om kjæresten min bedro meg. Ønsker deg lykke til, er veldig vanskelig å svare noe på dette. Du må rett og slett snakke med han om denne venninna hans, håpe at han er ærlig mot deg.
Gjest Betty89 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Du overdriver alldeles ikke! Kyss hadde jeg ikke blitt glad for akuratt, men DATE er enda verre! Synes du skal lese hele loggen, printe den ut og konfrontere han! Du bør be han avslutte kontakt med denne "venninnen".
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Bli med på besøket til henne!! Da vil du oppdage om det er noe galt. Og for all del ikke si at du har lest den loggen. Syns det hele høres veldig rart ut, men jeg ville nok ha sjekket litt mer om jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Takk til dere som har svart. Er ikke så lett å vite hva jeg skal gjøre. Men kommer nok ikke til å nevne at jeg har lest på den samtalen (men det er fordi jeg ikke er så stolt over det, at jeg gjorde det). Men noen har sagt jeg kan spørr han om jeg ikke kan få se det de skriver til hverandre, men er ikke så sikker på det heller jeg. Men det verste er nok usikkerheten, hva skriver de til hverandre neste gang... Men ja jeg kommer nok til å bli med på det besøket... Det ordner seg nok til slutt tenker jeg...
Gjest Wind Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 (endret) Vel, et virtuelt kyss trenger ikke å bety noe spesielt, akkurat. Har en kompis der vi alltid starter samtalene med en "klem" og et "kyss". Det med date høres dog litt verre ut, men det kan jo bare være et uttrykk for en avtale de har? Vet at jeg ofte snakker slik med mine venner, at vi har date da og da, osv., uten at det akkurat er noe mer i det enn at vi skal treffes over en kaffe e.l. Men som du sier: det ordner seg nok. Lykke til! Endret 2. november 2008 av Wind
nettvenninnen Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Tror du gjør ting mer vanskelig enn det behøver å være. Det virker som om er en "hintedame". Ta heller å spør om loggen du. For du har LOV til å føle deg utrygg. Kan du ikke bare si at du spør om dette kysset på MSN, fordi du føler deg utrygg når han gjør slike ting? Også da videre spørre om du kan få lov til å se loggen, for da kan du få dette ut av verden for godt? Du kan kanskje også føye til at hvis han ikke pleier å gjøre slike ting, så har du tiltro til at han sikkert ikke noe å skjule. Og at du da setter pris på å få se loggen slik at du får sjelefred. Som noen andre her også sa: Jeg ville ha blitt med til den venninnen.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Det meste er vel sagt, men han nevnte jo at han var invitert til henne, og han sa du så klart kunne bli med, så jeg tror ikke du trenger å legge så mye i det. Hadde det vært noe mer bakom den "daten", så skjønner jeg ikke hvorfor han i det hele tatt ville nevnt invitasjonen til deg. (Om han ikke har mistanke om at du har lest loggen da) Bli med på besøk, også kan du se det an.
Gjest host Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 han nevnte jo at han var invitert til henne, og han sa du så klart kunne bli med, så jeg tror ikke du trenger å legge så mye i det. eksen min pleide å si sånt, for han visste jeg aldri ville ha turt elelr dratt. Han var notorisk utro.......... synes du skal lese hele loggen. Så konfreter han med det.
Gjest Tigress Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Hmmm, eg har sitte på msn med ein kollega i heile dag, han har fått virtuelt kyss då han sendte meg nokre filer eg trengte, og eg har sagt til han at eg er sjalu fordi han skal på date, vi har snakka om å dele rom på julebordet, vi har slengt kommentarar frå ein film, sjølvsagt med seksuelle overtoner. Viss typen min las loggen ville det sjå ille ut, særleg sidan dette er ein fyr eg jobbar tett saman med. Saka er den at det heile er rein fleip, det ligg ikkje noko seksuelt bak det heile, det er berre ein fleipete måte å leike seg litt med språk på. Poenget er at det treng ikkje tyde noko som helst, spør han heller rett ut. Jau, og ein annan kompis sendte melding og lurte på når han skulle få sjå puppene mine igjen - nok ein intern spøk. Det treng ikkje vere slik det ser ut!
Gjest gutt82 Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 hmm... vanskelig :/ spesielt fordi jeg føler jeg er i samme situasjon... Kan jeg spørre deg om du har tenkt noe på hvordan du evt skal legge det fram for ham at du har snoket i privatlivet hans (msn-logg)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå