Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi. Vi skal begynne å prøve denne måneden. Jeg er så spent, og har allerede begynt å tenke på hvordan og når jeg skal fortelle det til folk, når spiren sitter.

Jeg gleder meg aller mest til å fortelle det til mine foreldre, fordi det kommer til å bli deres første barnebarn, forhåpentligvis. Er livredd for at mine søsken skal bli gravide før meg, fordi jeg har SÅ lysst å være først!! HEhe.. er liksom noe spesilet med det første barnebarnet;)

Det jeg lurer på er når fortalte dere det til de nærmeste? spesielt deres foreldre? Jeg tenker at jeg ikke klarer å holde meg lengre enn en ukes tid etter test :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er også prøver. Vi har ikke pratet om det, men jeg kommer også til å ha vansker med å holde tett, spesilet for mine nærmeste. Vet at det er vanlig å vente til etter uke 12 i forhold til spontanabort. Men aldri i verden om jeg klarer så lenge iht mine nærmeste. er så spent og klar:)

Skrevet

Vi fortalte det til de nærmeste med en gang vi. Dette er personer som vi uansett vil at skal vite det om noe går galt. Ellers venter vi til uke 12 med å fortell til resten. Eller jeg komemr til å fortelle sjefen gansje snart da det er noen praktiske ting på jobben som må ordnes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...