IloveNY Skrevet 29. november 2008 #41 Skrevet 29. november 2008 Hvordan var betjeningen? Når jeg har vært på Zara i Spania er alltid betjeningen utroooolig overlegne og kalde.. Føler meg ikke så ønsket som kunde der liksom.. Men det kan ha noe med at det er sånn de er i Spania. Håper betjeningen på Zara i Trondheim er hyggeligere hvertfall. hva er prisnivået på Zara? 3 etasjer hørtes vilt mye ut?? Gleder meg til å dra innom, men tror det blir etter jul Betjeningen var for det meste snille og hjelpsomme i mine øyne... noen av de litt vel falsk hyggelige. Du vet sånn når man kan høre at de gjør til stemme som ekstra søt... Akkurat det synes jeg er veldig slitsomt, særlig når jeg hater å ha "behjelpelige" butikkansatte etter meg. De hadde virkelig noen klær for alle aldre også, med priser som ikke var ille i mine øyne:) Jakke kostet 675 tror jeg, som ikke akkurat er ille for en fin vinterjakke...
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 29. november 2008 #42 Skrevet 29. november 2008 Ja, nå har Zara åpnet i Trondheim, og bra er det! De åpnet 27.11.08 Hurra for det:o)
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #43 Skrevet 30. november 2008 Har de mange fine sko og vesker på Zara, eller bare klær? Skal til Trondheim en tur før jul, da skal jeg definitivt innom der! Er det stappfullt med folk der?
Ambivalent Skrevet 30. november 2008 #45 Skrevet 30. november 2008 Har de mange fine sko og vesker på Zara, eller bare klær? Skal til Trondheim en tur før jul, da skal jeg definitivt innom der! Er det stappfullt med folk der? Så mange sko og vesker der den korte tiden jeg var innom! Var stappfullt da jeg var der dagen etter at de åpnet, men det roer seg sikkert en del etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå