Gå til innhold

Zara i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eierne av Erichsen hadde lyst til å legge ned og selge. De gikk ikke konkurs, og det var tilfeldigvis Zara som ville ha lokalet, det er ikke sånn at Erichsen ble lagt ned fordi Zara skulle inn. Erichsen er dypt savnet av de fleste, men som sagt, det har ingenting med Zara å gjøre.

Jeg er veldig glad i Zara jeg da, kjøper alltid masse klær på Zara i utlandet. Synes egentlig at det er litt synd at de kommer til Trondheim, da kommer jo alle andre også til å gå i Zara-klær. ;)

Skrevet
Eierne av Erichsen hadde lyst til å legge ned og selge. De gikk ikke konkurs, og det var tilfeldigvis Zara som ville ha lokalet, det er ikke sånn at Erichsen ble lagt ned fordi Zara skulle inn.

Ok, de gikk ikke konkurs, men de hadde hvertfall for få gjester til at de tjente noe særlig på det.

Skrevet (endret)
Ok, de gikk ikke konkurs, men de hadde hvertfall for få gjester til at de tjente noe særlig på det.

Eh, nei det var faktisk ikke slik det var. Erichsen var stort sett stappfullt, den eneste grunnen til at de stengte var at Ole Erichsen ikke hadde lyst til å drive med det lenger, og at han heller ikke hadde noen arvtakere til familiebedriften.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article796502.ece

Endret av Lady Lovelace
Skrevet
Eh, nei det var faktisk ikke slik det var. Erichsen var stort sett stappfullt, den eneste grunnen til at de stengte var at Ole Erichsen ikke hadde lyst til å drive med det lenger, og at han heller ikke hadde noen arvtakere til familiebedriften.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article796502.ece

Det står der ja, men i denne artikkelen som er publisert senere, står det blant annet

"Det er lunsjtid onsdag, og ved bordene i kafélokalene er det brukbart med besøk. Men det har likevel ikke vært nok folk her de siste årene til at det har vært økonomisk lønnsomt å drive kaféen. Regnskapene for Erichsen Konditori viser underskudd fire år på rad, hele 5,3 millioner kroner i 2006. Omsetningen har sunket fra 15,4 millioner i 2002 til 9,7 millioner kroner i fjor."

Osv..

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article919280.ece

Så det er vel både pga økonomi og egne interesser at han la ned kafeen.

Skrevet

Ok. :) Da har vel både han og adressa sagt både det ene og det andre da.

Skrevet

En cafe eller utested kan være stappfullt hver dag men likevel gå med underskudd. Skal litt til for å få et slikt sted til å gå rundt. Litt synd at cafeen ble lagt ned, var koselig der. Men gleder meg til Zara åpner! Noen som aner noe om hvilken dag...?

Skrevet

Noen som vet om det er Zara på østlandet ett sted? Oslo, hedmark, whatever? hørtes spennende ut :jepp:

Skrevet
Noen som vet om det er Zara på østlandet ett sted? Oslo, hedmark, whatever? hørtes spennende ut :jepp:

Det er Zara i Bogstadveien. Så skal det vel komme/har kommet en til i Oslo.

Skrevet

Det er Zara i Bogstadveien, midt på Karl Johan og på Kolbotn.

Skrevet

Jeg gikk forbi Zara i går og så at de hadde fått inn varer. Noe klær hang allerede på stativ, men arbeidsfolka som har holdt på var der fortsatt. Det må nærme seg åpning nå.

Skrevet

Gleder meg!!!

Er en del av strategien til ZARA å aldri annonsere når de åpner. De lar heller ryktene gå!

Skrevet

Noen som har vært og sett om de har åpnet eller? :)

Skrevet

De har åpnet idag, ja :jepp:

Jeg har ikke vært der, men har en venninne som har! Var veldig fint, tre etasjer med masse fine klær!

Skrevet

Gleder meg til å sjekke den ut! Må bare bli ferdig med 4 eksamener først!

Skrevet

WOHO! Jeg fant endelig en fin vinterjakke:D :D

Tpis! Gå i en periode av dagen hvor det tradisjonelt er rolig i butikker med mindre du vil stå 40 minutter i kø til prøverommene! Og hva er den irriterende greia som de gjør HELE tiden med å stoppe musikken og "Kan anders komme til kasse 2? Kan Anders komme til kasse 2?" Det skjedde jo hvert 2 minutt!!

Utenom disse irritasjonsmomentene for meg, så var det en flott butikk:)

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet
WOHO! Jeg fant endelig en fin vinterjakke:D :D

Tpis! Gå i en periode av dagen hvor det tradisjonelt er rolig i butikker med mindre du vil stå 40 minutter i kø til prøverommene! Og hva er den irriterende greia som de gjør HELE tiden med å stoppe musikken og "Kan anders komme til kasse 2? Kan Anders komme til kasse 2?" Det skjedde jo hvert 2 minutt!!

Utenom disse irritasjonsmomentene for meg, så var det en flott butikk:)

Hvordan var betjeningen?

Når jeg har vært på Zara i Spania er alltid betjeningen utroooolig overlegne og kalde.. Føler meg ikke så ønsket som kunde der liksom..

Men det kan ha noe med at det er sånn de er i Spania.

Håper betjeningen på Zara i Trondheim er hyggeligere hvertfall. :)

Skrevet

O lykke! Zara har åpnet, ja. Jeg var innom i dag. Som nevnt over var det stadig opprop fra kassa. Ei svensk stemme sa stadig "kan manager komma til kassan". Slitsomt.

Ulempen nå er at det er ikke så stas i handle på Zara i utlandet.

Skrevet

hva er prisnivået på Zara?

3 etasjer hørtes vilt mye ut?? :) Gleder meg til å dra innom, men tror det blir etter jul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...