Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 snakka med svigermor ang jul i går, hun fortalte at hun ønsket seg noe porselen som snart går ut av produksjon til jul, det koster 2000 kr å kjøpe det hun ønsker seg, problemet er at vi begge er uten jobb i et halvt år fram i tid, og lever på oppsparte middler som vi har spart til å være hjemme begge to med barnet vårt, vi har ikke råd til å bruke så mye penger på en enkelt gave i år, de kronene skal etter hva vi har råd til holde til 6 gaver, er veldig trist for svigermor elsker julen og har kunn mannen min, vet ikke hva jeg skal gjøre nå, får så dårlig samvittighet hvis jeg ikke kjøper det hun forventer å få, hu får nesten ikke presanger fra andre enn oss heller.. noen gode råd fra dere hadde vært fint
Saeria Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 HVa med å være ærlige å si til henne før jul at dere gjerne skulle ha gitt henne denne gaven, men at dere ikke har råd akkurat nå, men at dere kanskje kan være med på å betale litt? Eller dere kan kanskje kjøpe inn deler av porselenet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå