Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei folkens!!!

Jeg har farget håret mitt så mye at jeg nå er inne i en periode hvor jeg har bestemt meg for å spare ut håret mitt, slik at jeg får min egentlige farge igjen..

Men får nesten lyst til å dra av meg håret noen ganger, det er kjipt å se seg i speilet og ikke føle at det går fremover. Ettervekst er jo i grunn ikke fresht i det hele tatt!!

Har hørt rykter om at ølgjær og spesielle vitamintilskudd med mye b-vitamin kan få håret til å vokse fortere!

Er det noen som har noen spesielle erfaringer, noe som funker for å få håret til å vokse fortere??

På forhånd takk!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare farge det i samme farge som etterveksten? :)

Da trenger du jo bare å farge det en gang, og slippe den stygge etterveksten!! :)

Skrevet
Kan du ikke bare farge det i samme farge som etterveksten? :)

Da trenger du jo bare å farge det en gang, og slippe den stygge etterveksten!! :)

what she said!!!! >Jeg gjorde det og det er det beste alternativet! Du slipper å gå å føle deg ufresh i månedsvis!

• 4 uker senere...
Skrevet

Takk, for rådene!! Men prøvde dette sist jeg farget.

Det som er problemet er at det er så mye farge oppi topplokket fra før, så om jeg

farger det, så setter ikke fargen seg skikkelig :(

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt samme problem, med masse farge. Håret var totalt mettet, og klarte ikke å ta til seg noe. Enden på visa ble at jeg måtte kjøre en avfarging, så jeg fikk tømt håret for farge. Deretter farget jeg det i den fargen som var nærmest etterveksten.

Skrevet

Det hørtes bra ut, men har hørt at avfarging er utrolig sterkt, og

kan slite veldig på håret. Stemmer det??? :skravle:

Skrevet (endret)

det sliter en god del, er ganske sterke kjemiske greier i det..jeg ville kuret håret masse i en periode og gått til frisør for å ordne det

Ølgjær og b-vitaminer er bra for håret, men de får nok ikke håret til å vokse fortere. Som alltid med kosttilskudd tar det mange måneder å merke noen eventuell effekt

Endret av frk_ø
Skrevet

hvis du holder ut å bruker det regelmessig over en periode vil du merke forskjell.

har tatt b- vitmainer (flytende kjøpt på apotek) 2 til 3 ganger per dag i noen månder, og det er først nå jeg merker hvor mye det har hjulpet. på bare noen uker nå helt i det siste har håret mitt vokst flere cm, det er veldig tydelig! skikkelig gøy:) så det er bare til å holde ut hvis man virkelig vil ha langt hår. fått komentarer på det også.

Skrevet

Det hørtes skikkelig bra ut!! :D

Hva het de flytende b-vitaminene? :)

Skrevet

Avfarging er bleking og sliter mye på håret.

Det du evt. kan gjøre, er å farge etterveksten med semipermanent farge frem til det har vokst ut så langt som du vil.

Skrevet

den heter Tonipan, en brun plastflaske. fåes kjøpt på apotek1/ svaneapoteket - der jeg kjøpe det ihvertfall. finnes kanskje andre steder også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for tipset, skal på apoteket og sjekke det ut ;)

Men fikk høre at B-vitaminer ikke har noe effekt dersom man ikke

får i seg C-vitaminer ved siden av som gjør at B-vitaminene faktisk

blir tatt opp av kroppen :) Tips jeg fikk fra en som er helsesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...