Gå til innhold

Er det noen som vet....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan finner jeg ut om det er brudesalonger her hjemme som fører denne designere?

Forresten hva synes dere om kjolen!!??

Don`t worry, be happy!! vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-04-14 12:04 ]

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg med hvor du kan finne den.. ville bare si at det var en nydelig kjole! icon_smile.gif

Lykke til!12

Skrevet

Anka: det var en utrolig vakker kjole! Skjønner godt at du gjerne vil ha den-

lykke til håper du finner den!12

Skrevet

Kan du ikke bare ringe å høre da?! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan finner jeg ut om det er brudesalonger her hjemme som fører denne designere?

Det står kontaktinfo på WeddingChannel.com, linken fra det første innlegget ditt. Kan du ikke ta kontakt med dem da?

B.

Skrevet

Vræl... Da må jeg jo snakke engelsk da jo. Og det blir det jo ikke noe greie på. Er ikke så stiv på det området!12

Skrevet

Hehe - da er det jo passe ironisk at du har et engelsk motto på alle innleggene dine! icon_smile.gif

Men seriøst: Kan du ikke få noen (forlover, andre venninner etc.) til å hjelpe deg å ringe da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehehe.. ja ikke sant. Men det er litt forskjell da. Morsomt at du er våken Niso, den skal du ha. *ler*

Ja jeg har nå hørt med en som kan skaffe meg kjoler, hun driver en kjolebutikk her jeg bor. Så jeg får vente i spenning om hun klarer å ordne den.

Skrevet

On 2002-04-14 16:20, anonym wrote:

Hehehe.. ja ikke sant. Men det er litt forskjell da. Morsomt at du er våken Niso, den skal du ha. *ler*

Ja jeg har nå hørt med en som kan skaffe meg kjoler, hun driver en kjolebutikk her jeg bor. Så jeg får vente i spenning om hun klarer å ordne den.

BLE VISST ANONYM JEG.12
Skrevet

Hvis du får tak i kjolen Anka, er jeg veldig interessert i å kjøpe den av deg hvis:

-kjolen er i str 40-44 (norske str)

-du skal gifte deg før 05.07.03

Har sikla etter denne kjolen selv, men ikke startet detektivarbeidet å finne den i Norge icon_smile.gif

Send meg gjerne en privat melding om du er interessert.

Er også interessert hvis du får tak i en annen kjole med samme form (empirieliv, firkantet utringning, chiffonermer i klokkeform og kjole i A-form). Helst uten for mye strass og perler og helst i ivory/ elfenben.

PS: Snakker engelsk flytende (hvis du vil ha bestillingshjelp icon_smile.gif)

hjerte.gif *Astra* hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-04-15 13:20 ]

Skrevet

Har fått en jeg jobber sammen med til å ringe for meg. Hun skal mest sannsynlig gjøre det i morra. Så vi kan snakke mer om det etter hun har gjort det.12

Skrevet

Takk for alle linkene. Mange flotte kjoler her gitt icon_smile.gif

KJempefint om du sender en melding når du har forhørt deg om kjolen. Spent selv, jeg icon_smile.gif

Lykke til!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...