Gå til innhold

Temafest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Hei!

Jeg å kjæresten er invitert på en temafest. Temaet på festen er sport! Jeg vet at det skal være så enkelt å finne ut noe å ha på seg, alle har jo noe som har med sport å gjør i klesskapet. Men allikevel, jeg aner ikke hva jg skal foreslå til kjæresten. Selv har jeg funnet ut hva jeg skal kle meg ut som. Men han har liksom ikke bestemt seg. Er det ikke noen som har noen artie forslag om hva han kan kle seg ut som, som har med sport å gjøre? Vet om andre som feks skal kle seg ut som fotballspiller, cornerflagg osv. Utkledningen trenger ikke å være siste skrik altså, så kan kombineres med 70-80-90 tallet ettersom enn vil selv. Håper på mange gode forslag:) For jeg er heelt blank;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere gå som et par utkledningsmessig?

Hva med cowboy (tenker da på sporten rodeo)?

Fekter?

Snorkler?

Curlingspiller

Bordtennisspiller (da trenger han bare vanlige klær, en bordtennisrackert og kanskje en bordtennisball).

Han kan kle seg i rødt og hvitt og komme som en bowlingkjegle.

Sikkert mye annet også; men jeg kommer ikke på mer.

Gjest antigartner
Skrevet

Hvis han er modig nok kan han jo møte som langrennsløper (i kondomdress), svømmer (i badebukse), windsurfer (i våtdrakt) eller bokser (stor shorts).

Ellers er det mye artig å finne på bruktbutikker, slik at en kan møte som golfer (rutete bukser, t-skjorte med krage + caps/solskjerm), tennisspiller fra 70-tallet (hvit shorts og t-skjorte med krage, pannebånd a-la Bjørn Borg og racket) eller hva med å stille som sjakkspiller (nerdeantrekk og stusselige briller + etpar sjakkbrikker i lommen).

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Kjempegode forslag og tar gjerne imot flere:)

Har noen forslag til hvordan jeg skal gå, har egentlig planlagt ett kostyme, men er usikker:) Vil helst være noe jentete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...