Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 Eller andre tråder her inne på bryllup. Kanskje det er dere som må tilpasse dere resten av forumet, og ikke resten av forumet som nødvendigvis må tilpasse seg dere? Eller kanskje enkelte trenger litt veiledning i hvordan å diskutere? Som f.eks. hva som er relevant og ikke? Og kunsten å ordlegge seg? Få frem et budskap på en ordentlig måte?
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #22 Skrevet 4. november 2008 Eller kanskje enkelte trenger litt veiledning i hvordan å diskutere? Som f.eks. hva som er relevant og ikke? Og kunsten å ordlegge seg? Få frem et budskap på en ordentlig måte? Hehe...
Gjest Miley Skrevet 4. november 2008 #23 Skrevet 4. november 2008 Eller kanskje enkelte trenger litt veiledning i hvordan å diskutere? Som f.eks. hva som er relevant og ikke? Og kunsten å ordlegge seg? Få frem et budskap på en ordentlig måte? Ja, det er noe å enhver bridezilla burde tenke over.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 4. november 2008 #24 Skrevet 4. november 2008 Ja, det er noe å enhver bridezilla burde tenke over. Det er noe ALLE burde tenke over.
Gjest Jeg er også lei drittslenging Skrevet 4. november 2008 #25 Skrevet 4. november 2008 Kjære alle sammen.. Nå MÅ jeg bare få dette av hjertet: Jeg er så lei av alle de som må spre dritt,edder og galle i alle trådene her!Dette er et forum der vi søker råd,ikke dritt...Skriver TS et innlegg om,la oss si wedding favours,og dere synes det er en teit ide,hvorfor svarer dere??? Min kloke mor har alltid sagt,bedre med honning enn med eddik.Og som jeg alltid sier til sønnen min og elevene mine-har du ikke noe fint å si,så hold munn! Her er tydeligvis noen som synes dette er et fint sted å få ut frustrasjon på...tips til dere-kan ikke dere muligens starte deres egen tråd...? Som flere av dere har skrevet-vi er jo ikke her for å være snille...Det har ikke noe med det å gjøre,men om å være høflig. Det er VIRKELIG lite hyggelig for en som søker råd,så får hun bare dritt.. Det føles utrolig ekkelt å bli bitt hodet av,selv om det bare er på forum.. Så,alle KSjenter..kan ikke dere alle prøve å la være å være så biske her inne?Har dere ikke noe fint å si,så dropp å svare.. Ønsker alle en vidunderlig dag og en videre veldig fin planleggingstid!! Practise what you preach, sier nå jeg.. Har vanskelig for å ta klagene dine seriøst, når jeg har observert deg (i et annet innlegg) skrive "Halleluja! Heeeelt enig..." til noen som har akkurat kalt ts - som også søkte råd på dette forumet i en vanskelig situasjon- for et patetisk ludder.. Da var det tideligvis greit å komme med edikk og ikke honning.. Men du mener kanskje det er kun på bryllupstrådene man skal droppe drittslenging?
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #26 Skrevet 4. november 2008 (endret) Practise what you preach, sier nå jeg.. Har vanskelig for å ta klagene dine seriøst, når jeg har observert deg (i et annet innlegg) skrive "Halleluja! Heeeelt enig..." til noen som har akkurat kalt ts - som også søkte råd på dette forumet i en vanskelig situasjon- for et patetisk ludder.. Da var det tideligvis greit å komme med edikk og ikke honning.. Men du mener kanskje det er kun på bryllupstrådene man skal droppe drittslenging? Jeg var enig i at hun ikke burde pakke ting inn i sølvpapir...ikke i at hun var et ludder..det hadde jeg aldri villet sagt til noen. Og dette her beviser poenget mitt.. Men det her tydeligvis ikke noe vits i å snakke om her inne. Vi har bare en ulik oppfatning om hva som er greit og ikke. Og jeg KLAGER ikke som du sier. Min tråd var en oppfordring til at en muligens kunne begynne å svare saklig på ting som ble spurt om. Er det et kjempeproblem for deg,så ikke gjør det. Det var en oppfordring! Slapp heeeelt av,skal ikke bry meg om dette igjen. Det har akkurat blitt bevist hva jeg mente.. Hilsen en som ikke kommer til å svare usakelig i tråder. Endret 4. november 2008 av LindaKristin
Gjest Gjest igjen Skrevet 4. november 2008 #27 Skrevet 4. november 2008 Ja, det er noe å enhver bridezilla burde tenke over. Noen som ikke har så lett for å se sine egne begrensninger her...? Ja, da er det jo greit å ha noen bridezillas å kritisere i stedet!
zilje_k Skrevet 4. november 2008 #28 Skrevet 4. november 2008 Helt enig med deg Linda!!! Men nå er det alltids noen som på død og liv SKAL kommentere alt og alle og da helst komme med noe negativt.. Helt greit at folk har forskjellige meninger (hadde vært kjedelig hvis alle hadde vært enige), men det er ikke nødvendig å komme med sin mening når man ikke har blitt spurt!! Som et veldig godt eksempel lenger opp i tråden; "Vi skal kjøpe Rottweiler, kan noen anbefale en oppdretter på østlandet?"og halvparten av svarene var av typen "ikke kjøp Rottweiler, vil heller anbefale (annen rase)" eller "vil ikke anbefale Rottweiler pga (grunn)". Er det ingen oppdretter du kan anbefale, så gå videre til neste tråd og se om meningen din er ønsket der!!! Og til deg gjest som nevnte i ett innlegg der ei hadde vært utro og spurte om råd om HVA hun kunne gjøre, så hadde faktisk Linda kommi med ett godt råd lenger opp i tråden!!
Gjest Jeg er også lei drittslenging Skrevet 4. november 2008 #30 Skrevet 4. november 2008 Jeg var enig i at hun ikke burde pakke ting inn i sølvpapir...ikke i at hun var et ludder..det hadde jeg aldri villet sagt til noen. Og dette her beviser poenget mitt.. Men det her tydeligvis ikke noe vits i å snakke om her inne. Vi har bare en ulik oppfatning om hva som er greit og ikke. Og jeg KLAGER ikke som du sier. Min tråd var en oppfordring til at en muligens kunne begynne å svare saklig på ting som ble spurt om. Er det et kjempeproblem for deg,så ikke gjør det. Det var en oppfordring! Slapp heeeelt av,skal ikke bry meg om dette igjen. Det har akkurat blitt bevist hva jeg mente.. Hilsen en som ikke kommer til å svare usakelig i tråder. Ja, det er bra at du har selvinnsikt, den kommer i store doser her på kvinneguiden.. Kanskje du bør også tenke på at andre enn deg kan bli lei seg av å få dritt til svar når de leter etter råd her inne? Det gjelder vel også de som har gjort en tabbe og det virket som ts hadde det vondt nok, selvom folk ikke driver og sparker henne når hun allerede ligger nede. Når noen svarer "Halleluja! Heeeelt enig..." etter et så krasst og usaklig innlegg, så er det vanskelig å tolke det på en annen måte enn ad vedkommende sier seg helt og holdent enig i innlegget. Hvis det er slik at du var bare enig i deler av innlegget, så bør du kanskje tenke litt over hvaslags meninger du stiller deg bak, før du svarer, fordi folk danner seg også et bilde av deg også utifra "heeeelt enig.." svarene dine.. Og hva er forresten tittelen på innlegget hvis ikke klaging??
Gjest Jeg er også lei drittslenging Skrevet 4. november 2008 #31 Skrevet 4. november 2008 Helt enig med deg Linda!!! Men nå er det alltids noen som på død og liv SKAL kommentere alt og alle og da helst komme med noe negativt.. Helt greit at folk har forskjellige meninger (hadde vært kjedelig hvis alle hadde vært enige), men det er ikke nødvendig å komme med sin mening når man ikke har blitt spurt!! Som et veldig godt eksempel lenger opp i tråden; "Vi skal kjøpe Rottweiler, kan noen anbefale en oppdretter på østlandet?"og halvparten av svarene var av typen "ikke kjøp Rottweiler, vil heller anbefale (annen rase)" eller "vil ikke anbefale Rottweiler pga (grunn)". Er det ingen oppdretter du kan anbefale, så gå videre til neste tråd og se om meningen din er ønsket der!!! Og til deg gjest som nevnte i ett innlegg der ei hadde vært utro og spurte om råd om HVA hun kunne gjøre, så hadde faktisk Linda kommi med ett godt råd lenger opp i tråden!! Og litt lengre ned stiller hun seg bak en som omtaler ts som "ludder".. Det er fint det, fra en som er i mot drittslenging..
Gjest wl Skrevet 4. november 2008 #32 Skrevet 4. november 2008 Miley, du har en tedens til og kaste ut ordet bridezilla i tide å utide. Dette er blandt annet et BRYLLUPS FORUM hvor bruder lurer på det ene og det andre. Om du synes dette er helt håpløst og vi alle er noen bridezillas fordi vi søker tips og råd av andre bruder i et BRYLLUPS FORUM, så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder lese trådene her inne og i tillegg svare i dem.
Gjest Miley Skrevet 4. november 2008 #33 Skrevet 4. november 2008 Miley, du har en tedens til og kaste ut ordet bridezilla i tide å utide. Dette er blandt annet et BRYLLUPS FORUM hvor bruder lurer på det ene og det andre. Om du synes dette er helt håpløst og vi alle er noen bridezillas fordi vi søker tips og råd av andre bruder i et BRYLLUPS FORUM, så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder lese trådene her inne og i tillegg svare i dem. Ja jeg tror faktisk at jeg i hele mitt liv har skrevet det ordet tre ganger Beklager!
Gjest Skremt Gjest Skrevet 4. november 2008 #34 Skrevet 4. november 2008 Som ny bruker her vil jeg bare si til dere alle at selv om dere ikke ser det selv, gjennomsyres utrolig mange tråder på dette sub-forumet av sure, bitre, drittslengende meldinger. Nye brukere blir ikke akkurat fristet til å opprette en bruker og skrive poster her inne. Skulle nesten tro det var en gjeng bridezilla's som er så stresset for tiden at de slenger ut all edder og galle så fort de får anledning til det? Sorry at jeg er pinlig ærlig, men sånn oppfattes det faktisk av nye folk som leser gjennom tråder her inne.....
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #35 Skrevet 4. november 2008 Ja, det er bra at du har selvinnsikt, den kommer i store doser her på kvinneguiden.. Kanskje du bør også tenke på at andre enn deg kan bli lei seg av å få dritt til svar når de leter etter råd her inne? Det gjelder vel også de som har gjort en tabbe og det virket som ts hadde det vondt nok, selvom folk ikke driver og sparker henne når hun allerede ligger nede. Når noen svarer "Halleluja! Heeeelt enig..." etter et så krasst og usaklig innlegg, så er det vanskelig å tolke det på en annen måte enn ad vedkommende sier seg helt og holdent enig i innlegget. Hvis det er slik at du var bare enig i deler av innlegget, så bør du kanskje tenke litt over hvaslags meninger du stiller deg bak, før du svarer, fordi folk danner seg også et bilde av deg også utifra "heeeelt enig.." svarene dine.. Og hva er forresten tittelen på innlegget hvis ikke klaging?? SOM sagt over....jeg var eig i at hun pakket inn ting i sølvpapir,ikke at hun var et ludder...BEKLAGER så veldig hvis jeg ikke har vært her lenge nok til å finne ut hvordan alle ting fungerer rent teknisk,jeg vet ikke hvordan jeg tar bare en del av innlegget. Men hvorfor tar du dette opp igjen når jeg rett over her har forklart at jeg på ingen måte var enig i og støttet LUDDER greia...? Og hvis du leser starten på tråden,så vil du se at det er en veldig koselig og velmenende kommentar.. Veldig leit at du føler det sånn,men det kan ikke jeg gjøre noe med.Jeg prøvde bare å si på en fin måte at det gikk an å være litt mer saklig her inne..
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #36 Skrevet 4. november 2008 Som ny bruker her vil jeg bare si til dere alle at selv om dere ikke ser det selv, gjennomsyres utrolig mange tråder på dette sub-forumet av sure, bitre, drittslengende meldinger. Nye brukere blir ikke akkurat fristet til å opprette en bruker og skrive poster her inne. Skulle nesten tro det var en gjeng bridezilla's som er så stresset for tiden at de slenger ut all edder og galle så fort de får anledning til det? Sorry at jeg er pinlig ærlig, men sånn oppfattes det faktisk av nye folk som leser gjennom tråder her inne..... Forstår deg godt!Og dette ble desverre NOK en slik tråd,beklager det..det var IKKE meningen!Det var faktisk det motsatte jeg prøvde på,men tydeligvis er det viktigere for andre og TA meg på et vis,for at jeg er så slem å foreslå at vi alle kan svare ordentlig..
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #37 Skrevet 4. november 2008 Og litt lengre ned stiller hun seg bak en som omtaler ts som "ludder".. Det er fint det, fra en som er i mot drittslenging.. NEI,det gjorde jeg IKKE!!!Hvor mange ganger må jeg si det?
Gjest Ludovie Skrevet 4. november 2008 #38 Skrevet 4. november 2008 Eller kanskje enkelte trenger litt veiledning i hvordan å diskutere? Som f.eks. hva som er relevant og ikke? Og kunsten å ordlegge seg? Få frem et budskap på en ordentlig måte? Hallo? Hva ville du gjort dersom noen hadde startet en tråd hvor de skrev at de ville ha hamburger med pommes frites til hovedrett og gelé til dessert og spurte om de skulle få burgerne fra MacDonalds eller et litt mer fancy sted? Ville du da ikke vært fristet til å svare at hamburger ikke egner seg som hovedrett i høytidelige bryllup?
zilje_k Skrevet 4. november 2008 #39 Skrevet 4. november 2008 (endret) Hallo? Hva ville du gjort dersom noen hadde startet en tråd hvor de skrev at de ville ha hamburger med pommes frites til hovedrett og gelé til dessert og spurte om de skulle få burgerne fra MacDonalds eller et litt mer fancy sted? Ville du da ikke vært fristet til å svare at hamburger ikke egner seg som hovedrett i høytidelige bryllup? Hvis jeg hadde ment at hamburgere ikke passet i bryllup, hadde jeg faktisk valgt å ikke svare på akkurat det innlegget.... Jeg leste for en stund siden at det var ei som skulle servere pølser i sitt bryllup. Det vil ikke jeg gjort, og derfor valgte jeg å ikke svare i akkurat det innlegget... Men det er hva jeg ville ha gjort da Endret 4. november 2008 av zilje_k
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #40 Skrevet 4. november 2008 Hallo? Hva ville du gjort dersom noen hadde startet en tråd hvor de skrev at de ville ha hamburger med pommes frites til hovedrett og gelé til dessert og spurte om de skulle få burgerne fra MacDonalds eller et litt mer fancy sted? Ville du da ikke vært fristet til å svare at hamburger ikke egner seg som hovedrett i høytidelige bryllup? Hallo! Da ville jeg svart at de beste burgerne kommer fra Burger King... Selv om noen ønsker seg noe utradisjonelt i bryllupet sitt, så føler jeg virkelig ingen trang til å sette meg på min høye hest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå