Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min i et år har/har hatt mye problemer særlig med sjalusi. På venner og på jobben og han har hatt særlig problemer med hvor jeg har hatt mobilen Vi har hatt mange syke krangler om dette og nå er masse blitt bedre, men jeg er utslitt og har fått masse triggere. Han har mistet flere familemedlemmer de siste årene og har llite venner, så han er med meg hele tiden, vil vite alt og har jeg vært noe sted uten han kan han være innesluttet og sier at det ikke er noe, men jeg blir nervøs og tror han straffer og er manipulerende. dette skjer en gang eller to i uken og jeg blir utslitt og klarer ikke å tenke. har prøvd å gå en gang men da ringte han non stop i to døgn så jeg ikke orket mer. Er fremdeles glad i han men er sliten nesten hele tiden og får ikke kommet meg mellomm slagene. trenger gode råd. Noen som har vært i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ei venninne hadde kommet til deg og bedt om råd i en lik situasjon, hva hadde du sagt? Antagelig at det forholdet må hun komme seg ut av før hun er helt ødelagt. Og det rådet er det jeg har tenkt å gi deg. Kom deg ut av forholdet, jo før jo bedre. Jeg kan ikke se at det gjør deg noe som helst godt.

Gjest Been there too
Skrevet

Jeg hadde en sånn kjæreste en gang. Det ødela meg nesten fullstendig. Alt jeg gjorde og sa ble vridd og vrengt. Han brukte avvisning og taushet som manipulasjonsteknikk for å få meg til å "innrømme" ting. Jeg følte meg så presset til å innrømme ting for husfredensskyld. Det var et sant helvete.

Kom deg ut av forholdet. For blir du værende, mister du selvtillitten og troen på at det faktisk finnes gode, normale menn der ute.

Skrevet

Gå! Han blir lei av å ringe og ringe. Dessuten kan du få tak i en stille ringetone, og bruke det på hans nummer (hvis du har mobil). Gir han seg ikke, så truer du med å ringe politiet.

Ikke gi han noe som helst håp. Ikke si at du kommer tilbake hvis han får hjelp for problemet sitt. Si at det er slutt og at det er ingenting han kan gjøre.

Mannen trenger hjelp, men ikke av deg. Det er ikke ditt problem. Få han ut av hodet og livet ditt, så du ikke blir helt nedpsyket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...