Gå til innhold

Kjole til julebord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_desperat_*
Skrevet

Tips til nettbutikker med fine kjoler til jul :) Til ei som ikke akkurat er like tynn som modellene som pleier å vise kjolene :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KappAhl har ganske mye fint i sin XLNT-serie. Lindex har også en avdeling for frodige jenter, likeså HM.

I mange byer finner du også StorMote-kjeden, der er det kanskje mulig å finne noe?

Lykke til!

Gjest Gjest_desperat_*
Skrevet
KappAhl har ganske mye fint i sin XLNT-serie. Lindex har også en avdeling for frodige jenter, likeså HM.

I mange byer finner du også StorMote-kjeden, der er det kanskje mulig å finne noe?

Lykke til!

Takk :)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg kjole til årets julebord, og jeg sveipet av gammel vane innom stormote-avdelingene da jeg var ute. Ingenting. Nada. Ikke penklær i det hele tatt, faktisk. Mulig det kommer mer nærmere jul, men jeg minnes at da jeg var større kunne jeg bare drite i å finne meg kjole hos kjedene ihvertfall. Festantrekk for store jenter er i følge dem skjørt i tantelengde med strikk i livet og ei stor skjortebluse, evt topp i teltfasong i et heslig billig, gjerne glitrende, materiale.

Skrevet

Har gjort akkurat samme erfaring som Wadjet, ja... Det er så godt å slippe den triste og desperate jakten nå. Men, du kan prøve ellos (www.ellos.no) de har også stor mote og stor festmote.

Gjest Gjest_desperat_*
Skrevet

Bestille noe på Ellos, så får jeg bare sende tilbake hvis det ikke passer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...