nille-s Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 hei alle. dette er mitt første innlegg , men jeg har fått opp sidene flere ganger når jeg har søkt etter tips om f.eks mat eller hudpleie. det jeg lurer på er: husker dere magnifico-pizza?? (kjøpe-pizza med tynne små biff-biter og sprøstekt løk) og vet noen om en annen pizza som ligner eller gjerne har oppskrift på en hjemmelaget en som har noe av den samme smaken. den sausen (kanskje osten også?) var nemlig så god. lillesøstra mi var ikke gammel når den gikk ut av produksjon men hun husker den enda + har noen venninner som også hadde den som favoritt. (sammen med den husker søstra mi og jeg relax-sjokoladen som en stor favoritt vel 10 år tilbake i tid. men den forsvant også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 17. juni 2003 masmasmas... ingen som husker denne en gang??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg husker veldig godt relax-sjokoladen men det hjelper deg vel ikke stort :-? Hvorfor forsvant den sjokoladen egentlig? Den var jo utrolig god og i forskjellige smaker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 ...jeg husker BUGG tyggis..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 ....Og jeg husker Donald tyggis - de små kulene pakket i donaldpapir.....Smatt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmm, husker ikke Relax-sjokoladen jeg?! Og sjokolade som er så godt!!! Når fantes den? Smak? Hva slags papir? BUGG derimot, er en gammel favoritt. Særlig den hvite!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Og krutt-tyggis, eller kanonkule-tyggis: Svarte kuler med salt lakrispulver inni! Og Shake og Funny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Hmm, husker ikke Relax-sjokoladen jeg?! Og sjokolade som er så godt!!! Når fantes den? Smak? Hva slags papir? BUGG derimot, er en gammel favoritt. Særlig den hvite!! Relax-sjokoladen var ganske flat i gult papir med forskjellig farge på teksten og kom i mange varianter.. nøtter, melkesjokolade osv. for 10-12 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker-på jobb Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Her hopper det fra sjokolade og tyggis og tilbake.... Er det ingen som husker sweetmint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, men den likte jeg ikke. Rosa papir med mintgrønn skrift. Litt som bryllupsfargene til Märtha og Ari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 19. juni 2003 #11 Del Skrevet 19. juni 2003 Stakkars Nille-s!! Hennes første innlegg og bare fullstendig svada til svar Kan dessverre ikke hjelpe deg jeg heller, for jeg husker ikke denne pizzaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Og krutt-tyggis, eller kanonkule-tyggis: Svarte kuler med salt lakrispulver inni! Og Shake og Funny! Åh, ja!!!!! Kruttyggisen var rågo'!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg husker Sweetmint. Tygde Sweetmint hver eneste dag i hele 7. klasse. Det eneste hullet jeg har i tennene fikk jeg av Sweetmint hver eneste dag i 7. klasse... Husker ikke Pizzaen til Nille. Men lager en veldig god italiensk pizza med mozarella, tomater, oliven etc. Steker den med pizzafunksjon på komfyren -blir vanvittig godt! Klem - Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #14 Del Skrevet 20. juni 2003 Husker godt Magnifico-pizzaen jeg. Den var nemlig litt større enn de andre pizzaene :D . Syntes at den var ganske god jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 21. juni 2003 artig at det i alle fall kom noen svar. og at det var en som huska den pizzaen!! mozarellapizza hørtes også godt ut. gidder du å skrive oppskriften? eller kanskje du har skrevet den her et sted allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ceci Skrevet 6. juli 2003 #16 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg søkte nettopp for å finne ut hvor det var blitt av den pizzaen. Den var den beste kjøpe pizzaen jeg har smakt. Synd at den ikke blir laget lengre. Grandiosa og andre sorter duger rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 13. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juli 2003 ja, ikke sant? vet du noe om hva som var i den? hvilken ost eller saus? hvem lagde den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juli 2003 #18 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg husker at Magnifico hadde tynne (rå) biffskiver på toppen og at det var sprøstekt løk på. Ellers husker jeg ikke mye av den.. annet enn at den var stor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå