Seeya Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Noen som vet hvorfor? Da jeg velger fullskjerm, blir skjerm bildet bare svart. Har en helt ny bærbar HP Pc.
Kamikatze Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 HP sliter litt med skjermdrivern sin på mange laptopper. Her går det ofte i svart fra fullskjermmodus, og noenganger blåskjerm. Antar det er Windows Vista du kjører. Beste du kan gjøre, er å tillate at maskina sender feilrapporter. Samt sørge for å jevnlig oppdatere med windows update, og HP sin egen oppdateringsgreie. Og deretter velge et annet merke neste gang...
Seeya Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 HP sliter litt med skjermdrivern sin på mange laptopper. Her går det ofte i svart fra fullskjermmodus, og noenganger blåskjerm. Antar det er Windows Vista du kjører. Beste du kan gjøre, er å tillate at maskina sender feilrapporter. Samt sørge for å jevnlig oppdatere med windows update, og HP sin egen oppdateringsgreie. Og deretter velge et annet merke neste gang... Jeg om nå trodde jeg hadde fått meg et bra merke :/.. Men har du noen gang fått det til å fungere ell forblir det svart? det merkelige er at det fungerer fint med nett-tv, fra bl. a. NRK mens fra TV3 blir skjermen svart ved fullskjermmodus. Bruker Vista ja. så det er ingen løsning for å endre dette?
henine Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Joda, d kan prøve å oppdatere skjerm driveren din. Det gjør du her. Du må skrive hvilken pc du har, så kommer det opp alle driverne du kan velge mellom.
Kamikatze Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Uhm... Om jeg ikke tar feil, bruker nrk windows mediespiller, mens tv3 bruker quicktime ellerno. Det virker som om problemet er at maskina får for mye data å tygge, eller blir tyggende på underrutiner den aldri kommer ut av - som i ei blindgate. Du bør oppdatere det som oppdateres kan, ikke kjøre andre programmer samtidig, skanne og slette spyware, og når det gjelder tv3, har jeg intrykk av at den er snillere utenom "primetime" når ikke "alle" skal se på den. For eksempel at du ser siste Robinsonepisoden noen timer seinere, eller på formiddagen, og ikke i den mest belastede tiden 19-22. Jeg hadde selv sagt: "Aldri mer HP!" Men endte opp med enda en, pga av tidspress, dårlig utvalg og litt avsides bopel, da jeg fikk en datakræsj. Men jeg vurderer seriøst å kjøpe meg en annen, fordi denne blir for ustabil, til at jeg tør stole på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå