Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 (endret) Det lurer jeg på. Er det virkelig så forbanna mye å forlange, at man kan ha ei venninne i livet sitt, som ikke har 100 andre bestevenninner fra før av? Ei som prioriterer deg foran vasking av hus, som ringer deg og spør om du vil gjøre ting, som du vet du kan ringe når som helst for å snakke om alt eller ingenting. Ei du kan dra ut på byen sammen med, ei du kan gå på kafe med. Jepp, dette er en "åå-så-synd-på-meg-selv-sutre-selvmedlidenhets-tråd". Fordi jeg sitter hjemme alene på en lørdagskveld, og konstaterer at jeg har vært ute på byen en hel gang i løpet av 2008. Og joda, jeg har en samboer. Don't get me started, han har sin egen tråd. :cry: Endret 1. november 2008 av Gaby
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hva er det som egentlig er problemet her, at venninda de ikke gir deg nok av sin egen tid fordi hun har andre ting å gjøre, eller føler du at du er nedprioritert og lite viktig? Og hvorfor? Jeg forventer ikke at mine nærmeste skal kaste alt de har så fort jeg "knipser", det er ikke nødvendigvis det som beskriver et godt vennskap.
eleit Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Ja, jeg synes faktisk det er for mye å forvente å ha ei venninne. Man kan ikke forvente noe slikt. Et vennskap er jo tosidig, ikke bare noe man får servert på et sølvfat. Skjønte heller ikke helt hva det egentlige spørsmålet ditt hvar, men som direkte svar på tittelen så mener jeg JA, det er for mye å forvente seg venskap!
Lissi Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg får inntrykk av at dette ikke er noen god venninne. Om jeg hadde fått nei hver gang jeg spurte mine venninner om å møtes så hadde jeg begynt å lure. Men man forlanger IKKE Men skjønner hva du mener. Finn deg GODE venninner.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 (endret) Det lurer jeg på. Er det virkelig så forbanna mye å forlange, at man kan ha ei venninne i livet sitt, som ikke har 100 andre bestevenninner fra før av? Ei som prioriterer deg foran vasking av hus, som ringer deg og spør om du vil gjøre ting, som du vet du kan ringe når som helst for å snakke om alt eller ingenting. Ei du kan dra ut på byen sammen med, ei du kan gå på kafe med. Skulle ønske jeg også hadde en sånn venn.. Endret 1. november 2008 av Gl@mB@be
Cata Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jepp, det er for mye å forlange, men ikke for mye å håpe på. Men skjønner at du kommer i det selvmedlidende hjørnet hvis du har en venninne som synes å prioritere andre ting foran deg hele tiden.
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 (endret) Jepp, dette er en "åå-så-synd-på-meg-selv-sutre-selvmedlidenhets-tråd". Fordi jeg sitter hjemme alene på en lørdagskveld, og konstaterer at jeg har vært ute på byen en hel gang i løpet av 2008. :cry: Men hva er det som er hovedproblemet, er det det at venninna di aldri tar kontakt? Endret 1. november 2008 av Pjukset
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Problemet er kanskje at jeg ikke har noen sånne venninner i det hele tatt? Beklager om jeg har ordlagt meg sånn at folk tror jeg sitter her og forventer at alle skal stille opp når jeg knipser, det er ikke det som er tilfelle i det hele tatt. Det var bare et innfall av ønsketenking fra min side, om hvor fint det hadde vært å hatt venner.
eivind Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Problemet er kanskje at jeg ikke har noen sånne venninner i det hele tatt? Beklager om jeg har ordlagt meg sånn at folk tror jeg sitter her og forventer at alle skal stille opp når jeg knipser, det er ikke det som er tilfelle i det hele tatt. Det var bare et innfall av ønsketenking fra min side, om hvor fint det hadde vært å hatt venner. hvorfor er det så gale å ikke ha venninne når du har en mann? er ikke han kjekk å være med?
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Okey, så problemet er at du ikke har noen venner og føler deg ensom? Det var isåfall veldig leit å høre Hvis det er tilfellet, har du noen interesser/hobbyer som kan gjøre at du møter folk? Selv om man allerede kanskje har en venn eller to, så er det utrolig godt å møte nye folk også, få litt nye impulser?
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Joda, samboer er kjekk å ha, men når han er hjemme er han ikke så gira på å høre på babypjatt og strikkeprat og diskutere greys anatomy Takk for alle svar og forslag til ting jeg kan gjøre, men jeg trenger egentlig bare en klem og høre at det ordner seg i morra!
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Takk for alle svar og forslag til ting jeg kan gjøre, men jeg trenger egentlig bare en klem og høre at det ordner seg i morra! Alt ordner seg, ALLTID!
eivind Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Joda, samboer er kjekk å ha, men når han er hjemme er han ikke så gira på å høre på babypjatt og strikkeprat og diskutere greys anatomy høres ut som du ikke har så mye til felles med han, så hvorfor er du glad i han da? eller hvorfor burde du være glad i han da?
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Alt ordner seg, ALLTID! Takk høres ut som du ikke har så mye til felles med han, så hvorfor er du glad i han da? eller hvorfor burde du være glad i han da? Haha, er det mulig
Fanteria Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Du kan jo melde deg på ett kurs? Du har ikke noen hobbyer du kunne tenke deg å ta opp? *stooor klem* Jeg kjenner den følelsen, men av den ene grunn at mine venninner ikke bor i nærheten av meg. Men nå flytter hun ene "hjem igjen" :D
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 Skulle gjerne gått på et kurs, men det er en nokså liten by jeg bor i så det flommer ikke over av kurs jeg kunne tenkt meg. Må kanskje flytte til et større sted! Stor klem tilbake, herlig at hun flytter hjem!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 Skulle gjerne gått på et kurs, men det er en nokså liten by jeg bor i så det flommer ikke over av kurs jeg kunne tenkt meg. Må kanskje flytte til et større sted! Stor klem tilbake, herlig at hun flytter hjem! Kan jeg spørre hvor du er fra?
Gjest Wind Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Vi kan være venninner. Men bortsett fra det har jeg ingen tips. Men vil tro det ordner seg med tiden. ^^
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Klart vi kan Tips nei, det er ikke bare bare. Det meste ordner seg med tiden, får bare stappe innpå med godis i mellomtiden, hehe Gl@mB@be, sendte deg en pm
loffen Skrevet 2. november 2008 #20 Skrevet 2. november 2008 (endret) Skjønner hva du mener, det er ikke lett det der. Men det er veldig vanlig å ha det sånn. Men du vet, venninner kan plutselig dukke opp der du minst venter det. Det ordner seg! Endret 2. november 2008 av Nigo-san
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå