Brud-09 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg skal lage en bryllupskake til et bryllup i juni -09. Jeg hadde tenkt å lage to bjørner i 3d-form fra cacas, har sett bilde av det en plass for lenge siden. Men nå finner jeg det ikke noen plass.. Det var to bjørner, brud og brudgom, i 3d-form som satt... Noen som vet hva jeg snakker om? Har sett litt på cacas sine sider, finner en bjørn i 3d der, men tror ikke det er den.. Noen som driver med cacas, eller vet om noen som gjør det?
Kanutten Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg driver med cacas. dvs, jeg er kursholder for cacas. Har du boken som heter Pynt kaken? Er bilde av kaken du snakker om der. Skal prøve å finne bilder å legge ut til deg, men orker ikke i kveld.
Gjest Kari Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Du må velge en vanlig 3d bamse og deretter pynte den som brud og brudgom. Mulig bildet til Cacas er av Ole Brumm eller en annen vanlig bjørn.
Brud-09 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg driver med cacas. dvs, jeg er kursholder for cacas. Har du boken som heter Pynt kaken? Er bilde av kaken du snakker om der. Skal prøve å finne bilder å legge ut til deg, men orker ikke i kveld. ÅÅH! Du er en knupp :-) Takk! Har noen andre bøker fra cacas, men ikke den. Kunne tenkt meg å hatt et cacasparty, jeg bor i Trondheim. Hvordan finner jeg noen som driver med det her? Hvor holder du til forresten?
Kanutten Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 ÅÅH! Du er en knupp :-) Takk! Har noen andre bøker fra cacas, men ikke den. Kunne tenkt meg å hatt et cacasparty, jeg bor i Trondheim. Hvordan finner jeg noen som driver med det her? Hvor holder du til forresten? Synd du ikkke har den, men skal lete fram ett bilde. Jeg holder til i Trondheim, men cacas har slutta å holde party. Nå er det bare kurs som gjelder, Hadde to kurs i går. Kjempegøy.
Brud-09 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Synd du ikkke har den, men skal lete fram ett bilde. Jeg holder til i Trondheim, men cacas har slutta å holde party. Nå er det bare kurs som gjelder, Hadde to kurs i går. Kjempegøy. Håper du finner et bilde Hva slags kurs da? Hva kan man lære, hva koster det? Går det ikke an å få party?
Kanutten Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Arg. Jeg finner ikke boka mi, men skal fortsette å lete. Bare gi meg litt tid. Kan sende deg en PM ang det andre du spør om, for jeg vet ikke om det er lov å skrive om det her inne. Bortsett fra å svare på at det du lurte om party. Det går ikke an å få party lengre desverre.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Soek etter Witon 3D bear paa eBay saa skal du se det kommer opp noe
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Soek etter Witon 3D bear paa eBay saa skal du se det kommer opp noe Wilton mente jeg selvfoelgelig.
Kanutten Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Hva er forskjell på party og kurs? Party er en demostrasjon hjemme hos deg, der du inviterer gjester, mna får en demonstrasjon om hvilke produkter som finnes på markedet, og en prisliste og katalog i hånden som man bestiller fra. Slik som Tupperware, perfect home, osv. Kurs er noe man betaler for å være med på, man får lært seg forskjellige teknikker og ting ved å prøve det. Man får kursbevis og ett kurshefte utlevert.
Brud-09 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2008 Arg. Jeg finner ikke boka mi, men skal fortsette å lete. Bare gi meg litt tid. Kan sende deg en PM ang det andre du spør om, for jeg vet ikke om det er lov å skrive om det her inne. Bortsett fra å svare på at det du lurte om party. Det går ikke an å få party lengre desverre. Send gjerne en PM
Gjest Miley Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Party er en demostrasjon hjemme hos deg, der du inviterer gjester, mna får en demonstrasjon om hvilke produkter som finnes på markedet, og en prisliste og katalog i hånden som man bestiller fra. Slik som Tupperware, perfect home, osv. Kurs er noe man betaler for å være med på, man får lært seg forskjellige teknikker og ting ved å prøve det. Man får kursbevis og ett kurshefte utlevert. Ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå