Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Finnes det andre norske bryllupsblader enn "ditt bryllup"? Trode bryllupsmagasinet også var å få kjøpt, men jeg tar kanskje feil...
Pusekatt Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Bryllupsmagasinet er å få kjøpt ja, jeg synes det var et veldig nyttig blad! Forsøk i en velassortert Narvesen-kiosk eller noe sånt - eventuelt 7-11!
'Lilly' Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Nei, du kan få kjøpt bryllupsmagasinet også. Jeg har i hvertfall mange forskjellige av det.......
Gjest Helenius Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Det er riktig som du sier, begge er i handelen. Bryllupsmagasinet er informativt, men uhyggelig fullt av skjemmende skrivefeil. Men såvidt jeg vet kommer de bare en gang (eller to?) i året, så kanskje butikken er utsolgt? Prøv et annet sted!
Gjest Tex Skrevet 14. juni 2003 #5 Skrevet 14. juni 2003 Narvesen har mange utenlandske blader som er myyye bedre enn de norske!!
Solstrålen Skrevet 14. juni 2003 #6 Skrevet 14. juni 2003 Kommer ann på hva du skal bruke bladene til! Jeg syns at de utenlandske, særlig de Amerikanske!, har vært supre! Der er det masse bilder av kjoler, kaker, hårfrisyrer, invitasjoner + + +. For meg ble de norske bladene litt vel kjedelige! Særlig "Ditt Bryllup" har fryktelig dårlige bilder! De har liksom fokusert mer på det rundt og ansiktet til modellen enn selve kjolen! Det er jo DEN jeg var interessert i!! Ikke å se på alle de fine trærne rundt og på modellens vakre øyne :o Bryllupsmagasinet er det beste norske bladet, synes JEG da! Det står jo mye det samme i de, mye standard info.. Greit med de listene som følger med, både budsjettet og planleggingslisten.. Men alt i alt; Bride's har vært min favoritt! Det er et tykt. amerikansk blad, med masse bilder og ideer! Koster litt over 100kr og er 3 ganger så tykt som de norske som koster rundt 80kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå