Kylling Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Nå tør jeg slippe bomben. Jeg har hengt her på prøverforumet i lang tid, dvs over 2 år. Ikke vært kjempeaktiv det siste året, men det er kanskje noen gamle brukere som husker meg fra tiden jeg var veldig aktiv. I morgen er jeg 12 uker på vei. Er gravid etter 3. innsetting (2. fryseforsøk etter kombinert IVF/ICSI). Kan ikke beskrive hvor glade vi er. Har selvsagt hatt mine bekymringer innimellom, men etter tre UL hvor alt har sett bra ut, og sist en liten baby som sprellet med armer og bein, så tør vi å slippe gleden løs. Det er helt fantastisk at vi får oppleve dette mirakelet. Ønsker alle prøvere lykke til! Klem fra Kylling i lykkerus.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg er ikke aktiv i denne delen av forumet, men jeg har fått med meg at dere har prøvd lenge likevel. Så utrolig gode nyheter, dette er fantastisk! Gratulerer så mye!
^^Sunny^^ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 (endret) næææææææ... :hoppe: Så gode nyheter Kylling !!!!! Nå ble jeg virkelig glad altså !!!! Gratulerer så kjempemasse !!!!! :hoppe: Endret 1. november 2008 av Ann78
Coriander Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer så mye!!! Skjønner godt at du er glad, det virker som om dere har hatt en strevsom vei til en positiv test. Og så er det jo veldig motiverende med en solskinnshistorie for oss andre som strever Lykke til videre!
Gjest Miley Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 (endret) Gratulerer så masse Endret 1. november 2008 av Miley
Pasha Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Har jo fulgt litt med deg siden vi prøvde samtidig en liten periode, så dette var virkelig en gladnyhet gratulerer så masse
Kylling Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2008 Tusen hjertelig takk, alle sammen!
jenta27 Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Å gratulerer så mye!!! Så utrolig kjekt å høre! Nå ble jeg virkelig glad!!! Vet ikke om du husker meg igjen, men jeg også var mye aktiv i den tiden du var det. Vi skal nå igang med forsøk nummer 3 om 1 måned. Første fryseforsøk. Har også prøvd i 2,5 år.
Kylling Skrevet 2. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk! Klart jeg husker deg, jenta27. Tenk om vi da visste hvor lang tid dette skulle ta? :dåne: Du må ha mase lykke til på fryseforsøket. Fryseegg er bra (synes iallfall jeg!).
Rosalie Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Gratulerer så mye, Kylling, nå ble jeg kjempeglad på deres vegne!
^^Sunny^^ Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Fryseegg er bra (synes iallfall jeg!). Ååååå :rødme: Nå fikk jeg lyst å løpe rett på apoteket ! Jeg KAN begynne på medisiner I DAG, for så å sette inn fryse egg .. Men vi ble liksom enige om å vente.. Jeg går på en rensekur som homeopaten anbefalte. Han rådet oss også til å vente med egga MEN... jeg er så utrolig glad på dine vegne Kylling
Strix Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Kjekt å endelig få gratulere deg i det åpne Kylling Grattis
Harlekin Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Åh, gratulerer, Kylling! Jeg har sett deg så ofte på dette forumet. Dette var bare fantastisk! Håper du får et flott svangerskap.
Kylling Skrevet 2. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. november 2008 Tusen hjertelig takk altså. Dere er supersøte!
MellonCollie Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 Jeg har også sett dere har prøvd lenge, så dette var enormt hyggelig å lese Gratulerer så mye, Kylling!! Håper du får et kjempefint svangerskap
Kylling Skrevet 2. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk til deg også, MellonCollie! Foreløpig har iallfall svangerskapet gått knirkefritt. Bortsett fra litt kvalme og uggenhet som kom og gikk de første ukene, og litt bekkenvondt som kommer og går innimellom, så er formen strålende. Kan ikke huske at jeg noensinne har vært så full av energi som jeg er nå! Mangelen på symptomer har jo vært roten til bekymringer da, men jeg blir litt bortskjemt med UL`er da, så det hjelper godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå