Gjest Wind Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg innser at det er en rar ting å lure på, men det "plager" meg hver gang jeg ser filmen e.l. Hvorfor velger Christine Raol, og ikke fantomet? Er det flere enn meg som synes fantomet, til tross for sin eh...galskap osv., hadde vært et "bedre" valg? For meg blir Raol for smøreglatt og overdrevent "kjekk", mens fantomet er mer spennede og mystisk. Noen som har noe å si, annet enn at jeg er gal? Må nevne at jeg hovedsaklig snakker om filmen nå. I musikaler varierer jo utseende osv. fra oppsetning til oppsetning. Endret 1. november 2008 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Fantomet gjør jo noen mindre snille ting, for å si det pent Har sett det på scenen, da var jeg mer tilbøyelig til å heie på fantomet jeg også, men Raoul har vært skikkelig glatt i de oppsetningene. Likte ham bedre i filmen.
Gjest Wind Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Altså, tingen er vel at jeg lukker øynene totalt for fantomets oppførsel, og unnskylder og bla, bla, bla., mens jeg bare synes Raoul er alt for smøremyk etter min smak. Hmm.. Kanskje jeg må begynne å tenke litt på de tingene fantomet gjør på slutten og sånn. Men han er jo egentlig snill da også! Han lar dem jo gå og sånn.
Blåklokke Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde definitivt dumpet Roul og valgt han i kjeller`n ! :gjeiper:
My Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg hadde definitivt dumpet Roul og valgt han i kjeller`n ! :gjeiper: Jeg også! Great minds think alike, I guess
Gjest Wind Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Da er vi tre med "great minds" i alle fall. Bra. ^^
Rexina Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Ville nok ikke hatt en morder nei, men kunne hat skuespilleren som spiller Operafantimet da, for han er kjekk! Blir helt forelska i mannen han spiller i "PS i love you". Sorry for at dette ble helt OT:P Men ja, Raol er smørglatt, men det er da romantisk at de er barndomskjærester. Det gjør at jeg ville valgt Raol på tross av alt..
Gjest Wind Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Ville nok ikke hatt en morder nei, men kunne hat skuespilleren som spiller Operafantimet da, for han er kjekk! Blir helt forelska i mannen han spiller i "PS i love you". Sorry for at dette ble helt OT:P Men ja, Raol er smørglatt, men det er da romantisk at de er barndomskjærester. Det gjør at jeg ville valgt Raol på tross av alt.. Da må jeg se den filmen. Takk for tips. Greit at de er barndomskjærester, men hvor mye forandrer man seg ikke på X antall år? Hmm.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg ville absolutt valgt Raoul. Jeg mener, den snille kjekkasen som ville risikert alt for deg eller en gærning som du egentlig ikke vet om du kan stole eller ikke? Men greit det, hvis alle vil ha fantomet så kan jeg ha Raoul for meg selv. :rødme:
Gjest Wind Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 (endret) Du kan ta ham. Du synes ikke han blir for slesk og smøremyk, da? Litt sånn Orlando Bloom? (For en sammenligning. ) Endret 13. november 2008 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Jeg blir med for å slåss om Fantomet! Step aside, ladies, he's mine!
Gjest Amorina Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Jeg har lest boken, og ville ha R. Jeg så den på Broadway og ville ha Fantomet, for det var en svært karismatisk rolle som gis mye plass på scene og i filmen. I filmen hadde jeg sympati med Fantomet, men den produksjonen er uansett så mye mer "smooth" og forenklet enn Broadway-versjonen og ikke minst ift boken. Rent fornuftsmessig heier jeg jo på R
Gjest Wind Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Men du kan ikke fornekte dine virkelige følelser!! Neida. Kanskje jeg bare må lese boken?
Gjest Amorina Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Phantom er bad boy-fantasien og R er den man får det langsiktig bra med, det er den samme gamle visa Ja, jeg anbefaler boken, fordi jeg synes den gir en bakgrunn til stykket som man ikke får ellers.
Gjest Wind Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Da skal jeg sjekke den ut. Fantomet er jo ikke såå bad boy, da. Han dreper jo bare en fyr og litt sånt. Nei, huff. Blir bare fjortistendenser over en slik diskusjon, uansett hva man sier. >.<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå