Gjest mariaja Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har dere tispe eller hannhund? Jeg har selvfølgelig lest en del om rasen, og jeg vurderer å kjøpe tispe. Men hva vil dere anbefale? Jeg vil vite alt Både størrelse, lynne, bjeffing, snille mot barn, andre hunder.. etc etc! Håper på kloke svar
Angelida Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei! Tenkte på å skaffe oss en tidligere, men la planene på is noen år til... Ble katt på oss i stedet, for øyeblikket i allefall Kanskje du kan finne noe på denne siden, om du ikke har kikka der allerede? Cavalier King Charles Ønsker deg lykke til! Nydelige hunder uansett hva du velger
loppekasse Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 De jeg hundene jeg har vært borti av denne rasen har vært veldig snill og grei, både hanner og tisper, så det kommer vel an på hva du foretrekker syns jeg
Gjest mariaja Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar begge to! Jeg har lest alt jeg kommer over av fakta og info om rasen på nett, så vet jo omtrent hvordan rasen er i oppførsel etc. lurte bare på personlig erfaringer, kjekt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå