Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

,,, er så oppgitt.

sambo fikk bot i dag.

han har allerede fått en bot i vinter pga piggdegg og nå ENDA EN!!! :rope:

BLIR SÅ LEI AV Å KOMMANDERE HAN RUNdt. han hører aldri på meg uansett.

og nå. nå fant jeg ut dette!! han fikk ei bot i går. som økte til 750,- el noe!! ,,

denne prøvde han å "unndra" vårt regnskap ved å betale den fra egen konti!!!

blir lei hele greia. så uansvarlig og lite omtenksomt! ,,

jeg fant ut hele greia. når jeg sjekka kontoen. DET klarte ikke lillehjernen hannes å få med seg nei!!! :slåss:

nesten så jeg skulle klint til karen!!

to tette og en badehette. rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det til han da?

virker som du tar litt vel for mye på vei for to bøter. men skjer det ofte?

Skrevet

En bot på 750 er da ikke så mye? Hva var det disse bøtene var for da? Er det ofte han får bot? Eller er det kun disse tre han har fått så langt?

Han sto sikkert ikke opp og tenkte; "hva skal jeg finne på i dag for å plage min kjære samboer, da montro?".

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Ånei så krise. Hvis han betaler den selv ser jeg ikke helt problemet? :klø: Så lenge det bare går ut over han selv mener jeg.

Skrevet
En bot på 750 er da ikke så mye? Hva var det disse bøtene var for da? Er det ofte han får bot? Eller er det kun disse tre han har fått så langt?

3 straffereaksjoner er ikke lite. I visse stater i USA kunne dette gitt ham livsvarig fengsel - ingen bagatell akkurat.

Skrevet
3 straffereaksjoner er ikke lite. I visse stater i USA kunne dette gitt ham livsvarig fengsel - ingen bagatell akkurat.

jepp. og i somalie hadde jhan blitt hengt. noe jeg ikke har noe i mot nå. ,,

dere over,, han har blitt tatt for bøter av meg for tredje gang på under to år nå.

dette koster jo på begge siden hvis jeg var blakk ville jeg tatt penger ut fra hans konti og OMVENDT,,

faens beist altså!!

nå har vi faktisk betalt bøter for 1500 kr til sammen. det er helt for jævlig at det MÅ være slikt i ett forhold!!

herregud har aldri hatt så lyst til å SLÅÅÅ som nååå!!

Skrevet

RETTELSE og tilføyelse!!.

tatt og tatt. jeg var med da han fikk piggdekkboten. og så fikk han en i fjor august alene pga ikke hadde den lille klistrelappen bakpå over eugodkjenning. enda bilen var godkjent. manglet "bare" lappen. ,,

og den siste her. den tok jeg han på fersken i. HVOR MANGE HAR han evte skjult for meg lurer jeg på??

gleeeder meg til han kommer fra jobb kl 20.30.

Skrevet
jepp. og i somalie hadde jhan blitt hengt. noe jeg ikke har noe i mot nå. ,,

dere over,, han har blitt tatt for bøter av meg for tredje gang på under to år nå.

dette koster jo på begge siden hvis jeg var blakk ville jeg tatt penger ut fra hans konti og OMVENDT,,

faens beist altså!!

nå har vi faktisk betalt bøter for 1500 kr til sammen. det er helt for jævlig at det MÅ være slikt i ett forhold!!

Da håper jeg inderlig at dere ikke får noen virkelig store problemer i samboerforholdet når du går av skaftet for 1500 kroner pga bøter...

Skrevet
Da håper jeg inderlig at dere ikke får noen virkelig store problemer i samboerforholdet når du går av skaftet for 1500 kroner pga bøter...

:klø:

problemer? han skaper dem fint selv. og folk reagerer totalt ulikt på ting må skjønne!! :)

Skrevet

ett tips. les rettelse min og ;)

Skrevet
si det til han da?

virker som du tar litt vel for mye på vei for to bøter. men skjer det ofte?

jeg har sagt det. har VIST han hva jeg mener ang sakenE og!

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Prøv å roe deg litt ned, hvis ikke kommer ikke dette til å bli en særlig hyggelig lørdagskveld for deg heller :) Det er en bot, ikke verdens undergang..

Skrevet

Guri. Jeg har fått tre parkeringsbøter, jeg. Og de har vært helt og holdent min feil, alle tre. Og jeg har betalt dem fra felleskontoen vår.

Mannen min burde nok ha gått fra meg for lengst...

(og bare en digresjon - jeg går ut fra at dere ikke eier bilen sammen, og at du ALDRI bruker den, siden det tydeligvis er helt og holdent hans ansvar at piggdekkgebyret er betalt, at oblatet er påklistret etc....)

Skrevet
BLIR SÅ LEI AV Å KOMMANDERE HAN RUNdt. han hører aldri på meg uansett.

DET klarte ikke lillehjernen hannes å få med seg nei!!! :slåss:

nesten så jeg skulle klint til karen!!

to tette og en badehette. rett og slett.

faens beist altså!!

gleeeder meg til han kommer fra jobb kl 20.30.

Stakkars mann, forresten..... Det høres ikke ut som om han har en samboer som er spesielt begeistret for ham. Kanskje han burde bytte deg ut?

Skrevet

Det er en bot, ikke verdens undergang Pust dypt og kjenne etter om dette virkelig er verdt å gå i taket for.

Skrevet
Stakkars mann, forresten..... Det høres ikke ut som om han har en samboer som er spesielt begeistret for ham. Kanskje han burde bytte deg ut?

nei. det er vel ganske innlysende.

måtte i skapet å knerte en UÅPNET valiumpakke også.

det ligger ting bakens alt dette og murrer folkens. det er det som er!!! ,,

skjønner at jeg ikke blir helt forstått her.

nei jeg bruker ALDRI bilen. har ikke førerkort jeg. han kjører oss/meg v/ behov. pasta - digresjon -

Skrevet
Prøv å roe deg litt ned, hvis ikke kommer ikke dette til å bli en særlig hyggelig lørdagskveld for deg heller :) Det er en bot, ikke verdens undergang..

poenget er at han har fucka min allerede :( er så kjedelig at han går bak ryggen min og flirer som et lite stygt får når jeg ferska han ;(

Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg fikk nylig en bot på 5000 jeg, hadde min samboer oppført seg slik som du oppfører deg nå hadde jeg nok ledd meg ihjel. 1500 kr tilsammen er INGENTING å bli så irritert over. Hvor gammel er du egentlig?!

Skrevet
Jeg fikk nylig en bot på 5000 jeg, hadde min samboer oppført seg slik som du oppfører deg nå hadde jeg nok ledd meg ihjel. 1500 kr tilsammen er INGENTING å bli så irritert over. Hvor gammel er du egentlig?!

26. nei nei.

da tar jeg fiel og han kan få bot uten at jeg sier en dritt da??

Skrevet

Kjæresten min fikk bot på 3000+ i vinter, fordi han kjørte for fort. Han kjører alltid for fort, og hører aldri på meg. Men jeg har ikke tenkt å slå han fordet altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...