Gå til innhold

Samlere

Skarv

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om det er flere der ute som samler på ting og tang.

Jeg samler på plastposer,porselensdukker og Disney filmer.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i eldre Disney familie filmer?

Blir kjempe glad om noen kan hjelpe meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner mengder av gamle Disney filmer her:

http://www.cdnow.com/

cdnow er absolutt til å stole på.

Har bestillt alle mine filmer fra dette stedet, det siste halve året.

Absolutt å anbefalle! Ofte mye billigere enn å kjøpe i butikken her i Norge, og de har gjerne ting man ikke finner her til lands.

Selv samler jeg på god musikk. Sjeldne ting innen dette. For eksempel orginal LPer fra f.eks. Pink Floyd icon_smile.gif(orginal lp-er mener jeg med førsteutgivelser - de som oblant annet inneholder postere - og har det "riktige" serienummeret). Orginale postere til diverse artister fra 60-70 tallet. Samler på bootlegs.

Musikkvideoer.

Er ofte på internett auksjoner og handler diverse klenodier. Her finner man virkelige verdifulle ting icon_smile.gif

Men du, sjekk ut den siden jeg gav deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler vel ikke aktivt på ting, men kjøper eller ønsker meg stadig gamle ting til å ha i hyller og skap. F.eks karaffler, salt/pepper-sett og små krukker. Det hender at jeg finner noen skatter i bruktbutikker og på loppemarked også.

En stund samlet jeg også på flasker (med artig fasong og farger) og jeg har en stoor samling nasjonaldukker fra jeg var liten. Disse her hedersplass, men jeg har sluttet å samle.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lea

Det begynner å bli noen hundre plastposer. Tror det blir slutt med å samle på dem om 1år eller så,men det har jeg tengt i noen år no så jeg bare forsetter jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har blitt hekta på miniatyrkopper i porselen,+kaffe/te kanner til.Men så er jeg i Spania og tror neppe de er å finne i Norge.Det er samling fra "oldtiden" bare i miniatyr.Mye lekkert.Ellers er mannen myntsamler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler på frosker.. alt med frosker! Jeg har samlet i snart ni år.. og jeg har "alt" i frosk! Hele leiligheten min er dekket..!

Hadde til og med levende frosker for endel år siden!!

Neste uke for jeg en ny froske tatovering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...