Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bruke all min ledige tid med typen, etter jobb er jeg så sliten at jeg ikke orker å gjøre noe spesielt så sitter som oftest hjemme med ham, mn han vil alt annet. så da er jeg veldig flink til å mase på ham. hvordan kan jeg ungå d??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener!

Det jeg vil råde deg til er å "trene" deg selv opp til å gjøre ting uten ham, og ikke tenke på ham mens du gjør andre ting..

Om du ikke orker mye når du er ferdig på jobb så kan du hvertfall ta en rolig dag med venner og/eller familie, enten du går på besøk eller tar de med på cafe så blir dette en positiv stund for alle.

hvis ikke du gjør dette kan du risikere å ende opp med "glemte venner" som du rett og slett har mistet kontakten med.. og hvis typen eller du da slår opp har du ingen! Det er ikke min hensikt å skremme deg, men tenk deg godt om når du disponerer tiden din!

Lykke til :)

Gjest Tigress
Skrevet

Skaff deg ein hobby, tren, whatever, la berre fyren få puste.

Skrevet
jeg vil bruke all min ledige tid med typen, etter jobb er jeg så sliten at jeg ikke orker å gjøre noe spesielt så sitter som oftest hjemme med ham, mn han vil alt annet. så da er jeg veldig flink til å mase på ham. hvordan kan jeg ungå d??

du har ikke noe til felles med den mannen, så hvorfor være sammen med noen som vil andre ting en deg?

med mindre han gjør ting du egentlig vil gjøre, da trenger du bare ta deg sammen å gjøre de tingene med han.

Skrevet

Jeg synes også du burde skaffe deg en hobby eller lage masse planer med venninner.

Skrevet
Jeg synes også du burde skaffe deg en hobby eller lage masse planer med venninner.

viss man ikke kan ha vennene til felles med kjæresten så har man ikke nok til felles til et godt forhold.

viss man trenger kvelder uten kjæresten hva sier det da om forholdet?

er ikke han smart nok eller enig nok til å bidra til å være med til venninnene?

Skrevet

kansje jeg formulerte meg litt feil. jeg har en veldig fysisk jobb og går på jobb når de fleste legger seg, typen å jeg har to forskjellige døgnrytmer og siden jeg ser han så lite er jeg veldi flink til å ringe å sende sms til ham som kan være litt masete. og er det jeg vil være litt flinkere til å ikke gjøre.. har foresten forskjellig døgnrytme til alle venninene mine og så har helgene med dem..

mn skal prøve å være mer aktiv... trenger d:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...