Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har noen prøvd denne fargen i pressed base? Min "natural medium" er tom, så tenkte å bestille ny fra Beautybasket.com. Men så blek som jeg er nå, lurer jeg på om jeg skulle hatt hakket lysere..? Dere som har prøvd denne, er den veldig lys eller?
Smillas Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Har noen prøvd denne fargen i pressed base? Min "natural medium" er tom, så tenkte å bestille ny fra Beautybasket.com. Men så blek som jeg er nå, lurer jeg på om jeg skulle hatt hakket lysere..? Dere som har prøvd denne, er den veldig lys eller? Jeg har brukt "natural medium" i Glo pressed base til nå nettopp og har akkurat gått over til "natural light" igjen, ettersom jeg nå har blitt ganske blek igjen. Vanskelig å si hva som er passe for deg uten å se noe bilde, men jeg har blek hud og lyst blondt hår i alle fall. Dersom "natural medium" bare er litt mørk til deg er sikkert "natural light" passe. Du kan ikke bestille prøver fra Beautybasket da? Så slipper du å kjøpe feil... Lykke til
Gjest ts Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg har brukt "natural medium" i Glo pressed base til nå nettopp og har akkurat gått over til "natural light" igjen, ettersom jeg nå har blitt ganske blek igjen. Vanskelig å si hva som er passe for deg uten å se noe bilde, men jeg har blek hud og lyst blondt hår i alle fall. Dersom "natural medium" bare er litt mørk til deg er sikkert "natural light" passe. Du kan ikke bestille prøver fra Beautybasket da? Så slipper du å kjøpe feil... Lykke til Takk for svar! Så faktisk etter prøver på den nettsiden, men fant ikke i pressed base.. Hm. Tror kanskje jeg tør satse på natural light jeg - jeg har brunt hår og grønn-blå øyne, men er ganske så blek nå. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå