Gjest ?? Skrevet 4. november 2008 #61 Skrevet 4. november 2008 ikke alle har like vakre som andres nei.. jeg elsker fitte, men den må være etter mine preferanser.. ellers kan jeg faktisk bli helt avtent av bare synet av en stygg mus. Beklager, ikke alle fitter er vakre. men fy faen hvor deilig en liten, barbert, rødrosa mus er:) Småbarnsmus?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #62 Skrevet 4. november 2008 Britney Spears f.eks, fallt betraktelig på babe-o-meteret da hun viste fram det slarvete kjønnet sitt. Betyr det at jeg ikke ville hatt sex med Britney Spears (berømtheten til side)? Selvsagt ikke, hun er jo fortsatt en vakker kvinne, men hun er langt fra like deilig nå som før hun tok av seg trusa. Og det får hun da bare tåle, det er ingen som er perfekte. Med følelser kunne jeg sikkert hatt et utmerket sexliv med henne, akkurat sånn som det er for dere jenter i forhold til menn med små peniser.
Gjest Hm... Skrevet 4. november 2008 #63 Skrevet 4. november 2008 Jeg syns pikk er fint, og vakkert og se på, og det syns jeg fitter også er. Og jeg blir helt knekt av dere som sier at enkelte fitter (eller pikker) er stygge, ekle, små, store, slarkete eller så. De er jo til glede og trivsel og hurra og nytelse. Snakk om å bygge opp under folks komplekser!
Gjest Mann (27) Skrevet 4. november 2008 #64 Skrevet 4. november 2008 (endret) De fleste har som regel lekre fitter uten kjønnslepper som henger og slenger.Det er jo de som er de fineste! Vi er alle forskjellige, og til de av damene som leser dette, og som har store tunge flapser hengende: Dere er de deiligste! Det finnes et hav av menn som digger dette, bare søk på Large Labia og finn ut selv! Til dere menn som "må" ha fitter med kjønsslepper som knapt synes: Det er greit det også, men i mitt hode blir dette litt.... lite kvinnelig, mer barnslig/pre-pubertalt. Endret 4. november 2008 av Trampe
Trampe Skrevet 4. november 2008 #65 Skrevet 4. november 2008 Tråden er ryddet igjen. Om dere ikke holder dere innenfor reglene nå vil tråden stenges. Trampe -mod-
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #66 Skrevet 4. november 2008 Av ren nysgjerrighet har jeg nå søkt på "Large Labia", og fant ei "elegant"(?) side med en masse bilder. Så da fikk jeg slått fast at jeg har ei "slaskete" fitte i og med at min ligna en del på enkelte av de.. men nå ligner for øvrig resten av kroppen min også på disse damenes, så jeg kan vel leve med skammen over slingsene mine.. men, selv om jeg kjenner jeg blir direkte fornærma over utsagnene til enkelte menn her inne, så må jeg vel innrømme at jeg ikke er så mye bedre selv. For jeg går konsekvent alltid etter menn som er godt over 1.90 høye..av en grunn.. sjangsen øker betraktelig for at mannen har en dugerlig størrelse på utstyret.
Gjest Gutt92 Skrevet 4. november 2008 #67 Skrevet 4. november 2008 ok, jeg har ikke fått med meg det, Har fått med meg utallige diskusjoner om størrelse og de kvinner som synes stort er deilig, men ikke egentlig sett at de samtidig sier at alt som ikke er stort, ikke holder mål. og ja, jeg synes det er like usmakelig å si at en penis ikke er bra nok, men det gjør det da ikke noe bedre å "ta igjen"? Er vel sånn sett imot å skulle hevne seg også, når du gjør noe som går innpå meg liksom, så skal jeg jammen meg finne en måte å ta igjen på, så du kan føle deg akkurat like liten... Det må være mulig å være positive, og ja, det må være lov å si man liker kvinnekjønn der de indre kjønnsleppene ikke synes, uten å si at alt annet er stygt og kjøttslintrer som henger utenfor er stygt etc. Samtidig som det må være lov å si man liker stor penis, uten å si at alt som ikke er stort, ikke er bra nok og at de er stygge om de ikke er store. Hvorfor kan vi ikke konsentrere oss om hva vi liker, ikke om å disse hverandre så mye som mulig? (aline har våknet til en morgen der hun synes alle skal være snille med hverandre, får se hvor lenge det varer da... hihi) Jeg er helt enig med deg, men synes bare det er latterlig at mange ikke ser dobbeltmoralen som er overalt her på KG. Når noen sier at en hadde så utrolig liten penis, osv, osv, så er det jo nesten aldri noen som bryr seg. Men med en gang noen kritiserer kvinner sitt kjønnsorgan, da er de plutselige ekstremt overfladiske, homofile, og har en total mangel på respekt for kvinner..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #68 Skrevet 4. november 2008 (endret) Denne medisinske klinikken viser frem før- og etter-bilder i forhold til vaginaplastikk. Spesielt kvinner som har født barn vurderer dette i økende grad: www.labiaplastysurgeon.com/vaginoplasty-photos Endret 4. november 2008 av Trampe
Hinata Skrevet 4. november 2008 #69 Skrevet 4. november 2008 (endret) Denne medisinske klinikken viser frem før- og etter-bilder i forhold til vaginaplastikk. Spesielt kvinner som har født barn vurderer dette i økende grad: www.labiaplastysurgeon.com/vaginoplasty-photos Syns ikke det var noe stygt ved noen av dem jeg, men nå syns jeg ikke at fitter, eller pikker for den saks skyld, er stygge. Variasjon er da normalt, er det ikke? Endret 4. november 2008 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #70 Skrevet 4. november 2008 (endret) Denne medisinske klinikken viser frem før- og etter-bilder i forhold til vaginaplastikk. Spesielt kvinner som har født barn vurderer dette i økende grad: www.labiaplastysurgeon.com/vaginoplasty-photos uffda...jeg syntes virkelig ikke de ble så mye bedre etterpå. Endret 4. november 2008 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #71 Skrevet 4. november 2008 (endret) Slik kan en kvinne bli etter operasjon hos kirurgen: www.psurg.com/clitoris Endret 4. november 2008 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #72 Skrevet 4. november 2008 Britney Spears f.eks, fallt betraktelig på babe-o-meteret da hun viste fram det slarvete kjønnet sitt. Vi kunne jo ikke se det i detalj på bilder, så hvordan kan du påstå det? Bildene viste jo ikke kjønnsleppene, så hva var galt?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #73 Skrevet 4. november 2008 uffda...jeg syntes virkelig ikke de ble så mye bedre etterpå. Noen av de var faktisk penere før enn etter!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #74 Skrevet 4. november 2008 Noen av de var faktisk penere før enn etter! Det er jeg faktisk enig i..
Gjest Eurodice Skrevet 4. november 2008 #75 Skrevet 4. november 2008 Britney Spears f.eks, fallt betraktelig på babe-o-meteret da hun viste fram det slarvete kjønnet sitt. Betyr det at jeg ikke ville hatt sex med Britney Spears (berømtheten til side)? Selvsagt ikke, hun er jo fortsatt en vakker kvinne, men hun er langt fra like deilig nå som før hun tok av seg trusa. Og det får hun da bare tåle, det er ingen som er perfekte. Med følelser kunne jeg sikkert hatt et utmerket sexliv med henne, akkurat sånn som det er for dere jenter i forhold til menn med små peniser. Jeg visste ikke at kjønnsorganer kunne slarve .
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #76 Skrevet 4. november 2008 Her var det jammen mange gutter eller menn med små pikker som har lagt igjen bitre kommentarer. Jeg føler med dere.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #77 Skrevet 4. november 2008 Jenter- ikke ta til dere det som skrives av pubertale gutter som knapt nok har sett en fitte i virkeligheten, de vet virkelig ikke hva de snakker om. Gutter- ta deg et ronk.
Gjest Pike-24 Skrevet 4. november 2008 #78 Skrevet 4. november 2008 (endret) Synes disse penis- og "fitte"trådene er like overfladiske og triste alle sammen. Skal man ikke engang kunne nyte sex, uten at komplekser og usikkerhet skal skurre i bakgrunnen? (Og nei, jeg deltar ikke selv i latterliggjøringen av menn med "for små" peniser. Synes det er respektløst, hensynsløst og generelt lite hyggelig). Endret 4. november 2008 av Trampe
Trampe Skrevet 4. november 2008 #79 Skrevet 4. november 2008 Dere har fått mange sjanser, tråden er ryddet mange ganger og nå stenges den. Trampe -mod-
Fremhevede innlegg