Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Del Skrevet 1. november 2008 Nå nærmer jula seg med stormskritt, og jeg trenger desperat hjelp til å komponere et juleantrekk!!! Har vel en "grei" kvinnelig figur som går inn og ut på rette plasser, men der det skal gå inn går det litt for lite inn - og der det går ut går det litt før mye ut... :D Problemområdene mine er store armer og lår, så jeg kan IKKE ha klær som sitter helt inn til disse områdene. Er vel en størrelse 48/50. Ofte er det et problem med at når jeg skal ha klær som ikke sitter helt "tight" til armer og lår, så blir det for stort i midjen. Har også et krav om at alle klærne mine må ha arm eller trekvart arm, og knekorte kjoler går jeg IKKE i!!! Vanskelig??? Finnes det noen orakler her inne som kan komme med gode forslag m/bilder om hva som kan kle den smukke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 1. november 2008 #2 Del Skrevet 1. november 2008 Har du kikket på ellos.no og tallisime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå